ناگفته های پنهان زندگی

آخرین مطالب

بیست و هشت مرداد ۹۹

سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۴۵ ق.ظ

سلام به دوستان عزیزم که نگرانم شدین. من راستس فعلا کرونا نگرفتم. حالمم خوبه. ولی توی اداره یایت بلاگ رو بستن نمیتونم وارد بشم و مطلب بنویسم. الانم با گوشیم اومدم فقط اطلاع بدم خوبم.

دارم پیگیری میکنم دوباره این سایت رو باز کنن. چون من فقط تو اداره وقت دارم بنویسم. 

مهتاب جان یادمه. مگه میشه فراموشت کنم عزیزم.

مزگان عزیزم مرسی که انقدر نگرانمی.

بقیه دوستان هم شرمنده رویتون هستم. امروز هر جور شده پیگیری میکنم این سایت درست بشه. 

فعلا بای.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۸
پرنسس معتمد

نظرات  (۳)

خداروشکر که خوبی 

پاسخ:
قربونت برم . بوس بوس.
۰۱ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۵۳ مژگان از گرگان

پست قبلی رو خوندم نگرانت شدم. خدا رو شکر حالت خوبه. ان شاالله بلا به دور باشه ازتون.

پاسخ:
خوبم عزیزم. بلا از همه دور باشه.

خوب خدا رو شکر بانو جان که سلامت هستید. خداروشکر. خیالم راحت شد.امیدوارم همیشه سلامت باشید.

پاسخ:
مرسی عزیز دلم. الهی خودتم همیشه صحیح و سلامت باشی به همراه فرزند عزیزت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی