ناگفته های پنهان زندگی

آخرین مطالب

مجددا 27 آبان

شنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۰۲:۵۲ ب.ظ

حدود دو هفته پیش آدی رو بردم پیش روانپزشک گفت ODD داره یعنی اختلال نافرمانی مقابله جویانه. این بچه ها بسیار نافرمان هستن و بد قلق. علاوه بر اون بیش فعالی از نوع عدم تمرکز هم داره و به این دو دلیل مدسه  رو دوست نداره و تو کلاس نمیره. بهش قرص آریپیپرازول 5 و ریتالین داد. راستش آریپیپرازول رو از همون روز شروع کردم و بهش دادم و یکمی بهتر شد. حداقلش اینه که سر کلاس میره . البته با گریه و ادا میره. تو کلاس هم گریه میکنه و یکمی بی تابی. ولی حداقل می مونه سر کلاس.

ریتالین رو هنوز شروع نکردم. خیلی از ریتالین میترسم. چون ریتالین شنیدم کم اشتهایی می یاره و باعث کند شدن رشد میشه.

آدی به اندازه کافی بدغذا هست همین الانشم روزی کلا دو وعده به زور غذا میخوره. صبحانه که اصلا نمیخوره. ناهار و شام هم به زور. به بدبختی.  هر غذایی رو هم نمیخوره. واقعا اذیت میکنه. بماند که دستشویی هم نمیره و بیچاره م کرده سر همین موضوع.

اگه مشکل کم اشتهایی و کاهش رشد نبود بی برو برگرد ریتالین رو بهش میدادم. اگرچه مشاورش میگه بده. خودم هم امروز وقتی دیدم چقدر تو کلاس ناآرومه دلم سوخت و تصمیم گرفتم فعلا شروع کنم ببینم چی میشه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۲۷
پرنسس معتمد

نظرات  (۲)

۲۸ آبان ۰۲ ، ۰۳:۰۹ جوراب پاره و انگشت آزاد

حتما بهش بده پرنسس جون 

ایشالا که بهتر میشه نگران نباش 

هر وقت رفتین لندن عاشق مدرسه های اونجا میشه مطمئن باش 

پاسخ:
واقعا بهش بدم؟ چقدر دلم میخواست از یه دکتر متخصص این سوال رو بپرسم. باشه شروع میکنم. در مورد رشدش نگران نباشم؟ چه شربتی بهش بدم که اشتهاشو باز کنه؟ ممنون میشم راهنماییم کنی. مرسی عزیزم.
۲۹ آبان ۰۲ ، ۱۷:۴۰ جوراب پاره و انگشت آزاد

اره ببین هردارویی عوارضی  داره باید مزایا و معایبش رو بسنجی ، بیش فعالی و عدم تمرکز اگر درمان نشه ضررش خیلی بیشتره  اصلا ممکننه تو ادری جون این اتفاق نیفته ،من خواهرزاده خودم سالها ریتالین خورد ولی مشکلی پیش نبومد براش ، می تونی یه چند وقتی بهش امتحانی بدی ببینی چطور میشه  اکثر شربتهای مولتی ویتامین افزایش اشتها می دن سانستول و مولتی ویتامین های کیندر اگر پیدا بشن ایشالا که خیره نگران نباش 

پاسخ:
راستش وقتی شما گفتین حتما دارو رو بده دیگه مطمئن شدم و از دیروز ریتالین رو شروع کردم. امیدوارم حداقل روی اشتهاش تاثیر منفی نذاره. مرسی عزیزم که وقت میذاری و جواب میدی. میدونم اونجا سرت خیلی شلوغه. امیدوارم هر چه زودتر به شرایط دلخواهتون برسید و مطمئنم که میرسید. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی