ناگفته های پنهان زندگی

آخرین مطالب

سیزدهم مرداد 99

دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۴۳ ق.ظ

گرسنمه. باید برم صبحونه بخورم. بزار یه چند خط بنویسم و بعد برم.

یکی از همکارام سن بالاست 3 تا بچه داره پسر بزرگش متولد 60 وقتی 19 سالش بود لج میکنه که برام موتور بخرین. پدره هم براش میخره. یه روزی با دوستش سوار موتور میشن و میرن بیرون تصادف میکنن در واقع پرت میشن زیر تریلی.

دوستش همون لحظه میمیره. ولی خودش زنده میمونه و از گردن قطع نخاع میشه.

20 سال این پسر تو رختخواب بود و هیچ حرکتی نمیتونست بکنه. خیلی زجر آوره. همیشه با خودم فکر میکردم کاش اینم میمرد و انقدر عذاب نمیکشید. پدر و مادرشم خیلی عذاب کشیدن.

امروز صبح اومدم اداره فهمیدم این پسره فوت کرده. گفتم واقعا راحت شد هم خودش هم خانواده ش. آخه این چه زندگی ای بود که داشت.

امیدورام هیچ وقت همچین بلاهایی سر هیچکس نیاد. نمیدونم خدا چطور راضی میشه بنده هاش شکنجه بشن.

همین الان فهمیدم آبدارچی واحدمون کرونا داره هر روز هم می اومد و بهمون چایی میداد. هم اتاقیم هم کرونا گرفت. دقیقا روبروی من مینشست به فاصله یک متر.

یا خدا یعنی رفتنی شدم؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۳
پرنسس معتمد

نظرات  (۶)

وای خدا نکنه بانوجان. بلا به دور باشه ازتون.کاش برید یک تست کرونا بدید که خیالتون راحت بشه هم از لحاظ خودتون هم بخاطر گل پسرتون.دعامیکنم سلامت باشید.

پاسخ:
قربونت برم عزیزم. فعلا خوبم. تا الان که کرونا نگرفتم از این به بعدم انشالله نمیگیرم. ببخشید که نگرانت کردم.

وای بانوجان حالتون خوبه؟ نگرانتون شدم.اگر ممکنه از حالتون خبر بدید.

پاسخ:
خوبم عزیزم. نگران نباش.
۲۱ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۴۴ خانم خواننده ناشناس

سلام چه خبر از کرونا حالتون خوبه والا نترسین همسر من کرونا گرفت با یه بچه ۱۴ ماهه رفتیم قرنطینه الان خوبیم 

 

پاسخ:
سلام عزیزم. نه کرونا نگرفتم خدارو شکر. ولی همکارم حالش بده. امیدوارم زودتر خوب بشه. همسر شما هم انشالله زود خوب میشن. دخملی خوشگلتو هم ببوس

سلام خوبی؟چه عجب !

منو یادت هست؟ من هروقت وبلاگم باز میکردم بهت سر میزدم اما آپ نبود درست بعد چند وقت که دیگه سر نزدم چندتا پست گذاشتی

خیلی خوبه دوباره مینویسی 

پاسخ:
سلام مهتاب عزیزم. دلم میخواد بنویسم ولی اداره مون این سایت بلاگ رو بسته شاید جمع کنم بیام بلاگفا. در ضمن سامیار جان چطوره؟ عسل خاله رو از طرف من ببوس.

وای بانوجان نگرانتونم. نکنه خدای نکرده بیمار شده باشید. خداوند نگهدار سلامتیتون باشه.

پاسخ:
عزیزم نگران نباش. خوبم. ولی خیلی باید مواظب خودمون باشیم. اوضاع خیلی وخیمه.
۲۷ مرداد ۹۹ ، ۰۸:۴۷ خانم خواننده ناشناس

سلام نگرانتون شدم حالتون خوبه

تست کرونا دادین؟ 

البته نگران نباشید چون شما جوونید. خیلی از همکارای من گرفتن و الان خوبن خداروشکر و میان سر کار

پاسخ:
تست کرونا ندادم. امیدوارم هیچوقت نیاز نباشه تست بدم. امثال ما که بچه کوچیک داریم خیلی سخته اگه مریض بشیم. حتی فکرشم تنمو میلرزونه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی