ناگفته های پنهان زندگی

آخرین مطالب

سی تیرماه 99

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۹ ق.ظ

همسر کلا آدم پول جمع کنی نیست. هرچقدر پول در بیاره آخر ماه هیچی نداره. ولی من همیشه پس انداز دارم. یعنی همون اول ماه که حقوق میگیرم اول یه مقدارشو ندید میگیرم و توی یه کارت دیگه م میریزم بعنوان پس انداز. البته با این اوضاع و احوال مملکت اینروزا پس انداز خیلی سخت شده.

پسرم چند روز پیش داشت با گوشی موبایلم بازی میکرد منم رفته بودم روی بالکن لباسای شسته شده رو پهن کنم دیدم یه صدای وحشتناک می یاد رفتم دیدم گوشیمو محکم پرت کرده سمت میز تلویزیون ال سی دی گوشی خورد شد صفحه کلا سیاه شده بود انقدر ناراحت شدم حد و حساب نداشت چون هم از گوشیم خیلی راضی بودم هم خیلی دوستش داشتم هم کلی اطلاعات تو گوشیم داشتم.

منتظر شدم همسر بیاد گوشی رو با هم بردیم یه موبایل فروشی گفت 4 میلیون هزینه ال سی دیشه یه دونه جدیدشو بخرین به نفعتونه. گفتم جدیدترین مدل سامسونگ چقدره. گفت 16 و نیم میلیون.

گفتم خیلی ممنون همون 4 میلیون رو میدم گوشیمو درست کنین. حدود 5 روز گوشی نداشتم چقدر سختم بود

گوشیم که درست شد سریع براش یه گلس و قاب هم گذاشتم که دوباره این بلا سرش نیاد چون من معمولا روی گوشی قاب و گلس نمیذاشتم. دوست نداشتم. کلا آدمی هستم که وقتی یه چیزی میخرم دوست دارم همونجوری که هست استفاده کنم و لذت ببرم. هیچوقت روی مبلهای نو روکش نمیندازم. برای صندلی ماشینم روکش نخریدم. دزدگیر نداشتم. دوست دارم همه چی اوریجینال باشه.

روی همین حساب هست که هیچوقت ناخن نکاشتم. البته دوست دارم همیشه ناخنام بلند و مرتب باشه ولی هیچوقت نکاشتم حتی روز عروسیم. دوست ندارم غیر طبیعی باشم.

یه مدت موهاموزیاد هایلایت میکردم الان دوباره برگشتم به همون رنگ موی خودم. بخاطر بارداری و زایمان و شیردهی حدود سه سال بوتاکس نکردم  ولی دو هفته پیش رفتم دور چشمام و پیشانیمو بوتاکس کردم. راستش برام خیلی مهمه صورتم چین و چروک نداشته باشه. ولی تا حالا نرفتم ابرومو تاتو کنم یا میکرو بلیدینگ یا حتی کاشت ابرو یا حتی یه مداد ساده هم نمیکشم روی ابروم. چون دوست دارم قیافه م نچرال باشه. البته آرایش همیشه دارم کلا دستکاری کردن صورت جهت زیبایی بیشتر رو دوست ندارم. هیچوقت از ژل استفاده نکردم و تقریبا مطمئنم هرگر استفاده نمیکنم. زمانی که 22 سالم بود دماغم رو جراحی کردم که اگه الان برگردم به اون سال هرگز چنین کاری نمیکردم تنها عمل زیبایی صورتم همین بود.

راستش از جراحی های زیبایی افراطی بدم می یاد. ژل زدن و گونه کاشتن و ... رو نمیپسندم. حس میکنم قیافه ها رو مصنوعی میکنه. معتقدم آدمها باید خودشونو با هر قیافه ای که دارن بپذیرن. قرار نیست همه خوشگل باشن. بزار یه عده هم معمولی باشن. چه اشکالی داره.

مهمترین مسئله داشتن آرامشه. همیشه خودمو تصور میکنم تو کانادا زیر نور کمرنگ آفتاب تو یه پارک نزدیک خونمون نشستم و از آرامشی که دارم لذت میبرم. حتی روی صفحه دسک تاپ کامپیوتر اداره م عکس یه خونه بزرگ و لوکسی هست که وسط شهر تورنتو هست و من هر روز خودمو تو اون خونه تصور میکنم که با پسرم شاد و خندان زندگی میکنیم. همسر توی رویای من تو همون کوچه توی یه خونه دیگه با همسر کانادایی بداخلاقش هست که هر روز شاهد دعوا و بداخلاقی هاشون با همدیگه هستم و با لبخند رضایت نگاشون میکنم و میگم آخیش از دستش راحت شدم حالا یکی بدتر از خودش گیرش اومده حالشو ببره.

راستی به همسر پیشنهاد دادم هر ماه وقتی حقوق گرفتیم بریم هر کدوم 100 دلار بخریم بزاریم کنار. فکر کنیم قسط داریم. دارم برای کانادا پول ذخیره میکنم.

بخاطر همین همسر رفت چند روز پیش 300 دلار خرید الان هشتمون گرو نهمونه. چون آخر ماه هم هست و هر دو بی پولیم. البته پیش خودمون بمونه من یه جای مخفی اندکی پس انداز دارم که نمیخوام فعلا رو کنم.

نمیدونم کارم درسته یا نه چون الان دلار خیلی گرون شده اصلا خریدنش به صرفه هست یا نه ولی وقتی 300 دلار رو تو دستم گرفتم نمیدونین چقدر خوشحال شدم عمرا با طلا خریدن انقدر ذوق نمیکردم علتش این بود که یه حسی بهم گفت از این به بعد این پولی هست که باید خرجش کنین. یعنی میرین کانادا و اونجا با دلار زندگی میکنین نه با ریال.

نمیدونم والا این عشق کانادا منو دیوانه کرده دختر خاله م هم رفته ونکوور با دخترش رفته. دارم از حسودی میترکم. البته دختر خاله م پزشکه.

وای حالم از این ماسک به هم میخوره. اصلا نفسم بالا نمی یاد تو اداره هم مجبوریم دائم بزنیم واقعا خسته کننده ست.

کی از شر این کرونا راحت میشیم دیگه واقعا برام قابل تحمل نیست.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۳۰
پرنسس معتمد

نظرات  (۶)

عزیزم چه خوبه که زود به زود پست میزارید 

انشالله خدا راست بیاره زودتر برید و زندگی خوبی رو شروع کنید 

پاسخ:
قربونت برم عزیزم. وای خدا از دهنت بشنوه. یعنی میشه واقعا؟

سلام بانوجان. خوشحالم که دوباره دارید مینویسید.

چه کار خوبی میکنید که آرزوها و اهدافتون رو مجسم سازی میکنید. این کار عالیه. و کائنات حتما شما رو به اهدافتون خواهند رسوند. ما هم انرژی مثبت براتون میفرستیم به شرط اینکه قول بدید بازهم برامون از کانادا با نت پر سرعت پست بگذارید :)

راستش همه خسته شدیم ازین وضعیت بیماری. 10 ساعت در روز ماسک به دهن محلول ضدعفونی توی دست توی شرکت.بعد که میریم خونه تازیه باید سرتا پامون رو ضدعفونی کنیم. خرید هامون رو کف مالی کنیم.یک شام بپزیم و دیگه هلاک. حالا نظافت منزل و رسیدگی به بچه و اینها بماند.خداوند رحم کنه به همگیمون

پاسخ:
سلام عزیزم. قربونت برم. یکی از آرزوهایی هست که باید حتما قبل از مرگم بهش برسم. مهمترین دلیلش آینده پسرمه .دوست ندارم اینجا تباه بشه. از کانادا حتما براتون مینویسم چون اونجا حتما احساس دلتنگی بیشتری دارم ولی باهاش کنار می یام و عادت میکنم.
شما کجا کار میکنین که ساعت کاریتون انقدر طولانیه؟
من که اصلا از الکل استفاده نمیکنم ولی دستامو خیلی میشورم ماسک رو هم وقتی تو اتاق خود هستم نمیذترم. واقعا آزاردهنده ست.
در مورد هلاک بودن نگو که من داغونم. دیشب فقط 2 ساعت خوابیدم با همه خستگیهام. ولی با اینحال بازم اداره رو به خونه موندن ترجیح میدم. خونه پسرم خیلی اذیتم می کنه.
۰۳ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۵۱ خانم خواننده ناشناس

سلام

انشالا شما به ارزوهاتون میرسین. چراکه نه.وقتی هدف مشخص باشه برای بدست اوردنش هدفمندانه تر تلاش میکنی

یادم باشه با حقوق ماه بعدم دلار بگیرم:)

داداش من سال ۹۸ با خانمش و بچه هاش رفتن مونترال کانادا. خیلی راضی هستن.من همیشه براشون ارزوی سلامتی و خوشبختی میکنم

پاسخ:
سلام عزیزم. اول صبح اومدم کامنتتو دیدم بهم انرژی مثبت داد. خوشحالم که داداشتون و خانواده ش راضی ان. مونترال باید حتما زبان فرانسوی بلد باشین . جای خیلی خوبیه. امیدوارم  همیشه خوش باشن. راستی دلار خریدن خیلی خوبه. خودم خیلی خوشم اومد با وجودیکه به نسبت قیمت الانش ما ضرر کردیم ولی بازم برام مهم نیست هرماه میخوام 100 تا بخرم. همسر هم همینطور. امیدوارم هر چی خیره برای شما و همه هموطنای عزیزم پیش بیاد.

بانوجانم بازهم اومدم. سوال ازم پرسیدید. من شرکت خصوصی کار میکنم و 8ساعت کاری دارم و 2ساعت هم برای رفت و برگشت توی راهم میشه10 ساعت . توی شرکت هم ماسک اجباریه و 3نفر توی یک اتاقیم و اگه ببینند ماسکموم روی دهنمون نیست تذکر میدن . منهم پوستم حساسه به الکل و پوسته میشه اما ترجیح میدم ضدعفونی کنم تا اینکه برم دستشویی دستمو بشورم چون تمام دستگیره ها و شیرآلات فلزی هستند و ماندگاری ویروس روشون بالا. پس میمونه همون گزینه ضدعفونی. امیدوارم هرچه سریعتر واکسنش آماده توزیع بشه بامید خدا.

پاسخ:
سلام عزیزم. خودمم حدس زده بودم با احتساب رفت و برگشت بشه 10 ساعت. ولی واقعا سخته. خسته نباشی. ما هم ماسک تو اداره مون اجباریه. ولی تو اتاق من نمیزنم واقعا نفسم بند می یاد. ما هم سه نفریم تو اتاق. ولی دیگه یه جورایی به همدیگه اعتماد میکنیم و ماسک نمیزنیم.
واکسنش آماده شده باید توزیع بشه. نگران نباش این روزا هم میگذره و فقط خاطره ازش می مونه. انشالله همگی سالم می مونیم.
۰۱ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۰۱ مژگان از گرگان

سلام پرنسس جان. حرف از رفتن میزنی ناخودآگاه دلم میگیره. چرا کشورمون نباید جایی باشه که بقیه آرزوشو داشته باشن؟؟؟ چرا کشوری که اینهمه منابع و ثروت داره مردمش اینقدر ناامید باشن که به هر دری بزنن فقط از اینجا فرار کنن؟!؟! منم دلم خیلی برای دخترم میسوزه. خدا کنه تا زمانی که بزرگ میشه یا مملکتمون درست بشه یا تواناییش رو داشته باشیم بفرستیمش یکی از کشورهای اروپایی یا بهشت زمین کانادا.

پاسخ:
سلام عزیزم. منم فقط حرفشو میزنم هنوز کار خاصی نکردیم فقط کلاس زبان میریم اونم انقدر تنبلی میکنیم یعنی اصلا فرصت نمیشه درس بخونیم. واقعا بهشت زمین کاناداست؟؟؟؟؟؟ چقدر دلم میخواد زودتر برم. نمیدونی چقدر بهش تعلق خاطر دارم. امیدوارم دختر تو هم خوشبخت بشه عزیزم.

سلام

من تازه خواننده وبلاگتون شدم ...از خدا میخوام که بهتون آرامش بده...من کانادا هستم...اینجا هم مشکلات خودشو داره و هیچ جای دنیا اونقدر خوب نیست که فکر کنیم بهشت هست...بهرحال توصیه میکنم اگر خیال اومدن دارین حسابی تحقیق کنین و دست پر بیایین تا بعد از مهاجرت احساس ضرر و شکست نکنید...شاد و سلامت باشین همیشه.

پاسخ:
سلام آوا جان. شرمنده م که دیر جواب دادم چون وبلاگ برام باز نمیشد. دیگه کلا بی خیال شده بودم. مرسی عزیزم از راهنماییت. اتفاقا خیلی دوست داشتم با یک نفر که تو کاناداست بیشتر آشنا بشم. راستش منم خیلی استرس دارم ولی فکر کنم از موندن تو ایران خیلی بهتر باشه نمیدونم. شما کدوم شهر زندگی میکنین؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی