ناگفته های پنهان زندگی

آخرین مطالب

پسر خاله

چهارشنبه, ۶ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۲۳ ق.ظ

مرسی از دوستان که پیگیر بودین. ببخشید کامنتا رو بدون جواب تایید کردم.

حالم اصلا خوب نیست.

پسر خاله م همون شب تصادف جا به جا فوت کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۶
پرنسس معتمد

نظرات  (۹)

خدا رحمتش کنه
تسلیت ما را پذیرا باشید.
پاسخ:
مرسی. خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه.
۰۶ دی ۹۶ ، ۰۸:۴۳ مژگان از گرگان

وااااای الهییییییی :(((((

تسلیت میگم پرنسس جان. خدا به شما و خانواده ش صبر بده ان شاالله. مخصوصا به مادرش!!! داغ فرزند کمر آدمو میشکنه! الهی که خدا دل هیچ پدر و مادری رو داغدار فرزندش نکنه! الهی آمین

پاسخ:
مرسی عزیزم. جدای اینکه خیلی ناراحت شدم دلم برای خاله م میسوزه که داغون شد. نمیتونم اینطوری ببینمش. خیلی سخته تحملش.
وای پرنسس جان تسلیت میگم. خیلی متاسفم. چقدر جوان بودند. وای بر پدر و مادرش. چه داغی رو باید تحمل کنند.
خواهش میکنم شما خیلی مراقب خودت باش.
خداوند صبر عظیمی رو به شما و کل خانواده اتون عنایت کنه. روحش شاد.
پاسخ:

مرسی مژگان جون. خیلی جوون بود. خیلی دردناکه. اصلا قابل تحمل نیست. بخصوص برای پدر و مادرش.

من سعی میکنم مراقب باشم. ولی خیلی به هم ریختم.

خدا رحمتش کنه.
پاسخ:
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه.
۰۶ دی ۹۶ ، ۱۱:۱۲ بـانـوی بـرفـی
روحش شاد عزیزم🌷🌷🌷
پاسخ:

روحش شاد. دلم براش خیلی تنگ میشه.

خدا صبر بده به خانواده ش ٬عزیزم خدا بیامرزه 
واقعا بعضی وقتا آدم نمی دونه چی بگه 
پاسخ:

خدا به مادرش آرامش بده و به همه خانواده صبر بده. نمیدونم مادره چجوری میخواد زندگی کنه. عاشق پسرش بود.

۰۶ دی ۹۶ ، ۱۱:۲۲ بانوی تیر ماهی
اصلن باور کردنی نیس :-(((((((
روحش شاد :-( و قرین رحمت الهی
پاسخ:
واقعا هنوز نمیتونم باور کنم. اصلا نمیتونم قبول کنم. حتی نمیتونم بگم خدا رحمتش کنه.
اااای وای 😣😢😢
خدارحمتش کنه خدا کمک خانوادش کنه ،چه قسمتی !
پاسخ:
مرسی عزیزم. خدا به پدر و مادرش صبر بده.
دلم سوخت. خدا به پدر مادرش صبر بده.  مواظب خودت باش
پاسخ:
منم خیلی دلم سوخت. اصلا نمیتونم نبودشو باور کنم. پدر ومادرش که خیلی داغونن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی