ناگفته های پنهان زندگی

آخرین مطالب

سلام به دوستان

يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۱۳ ب.ظ

آخ تو شب یلدای منی

دیوونه دوست داشتنی

لبای تو رنگ اناره و هندونه شیرینیش کم می یاره و .........

چرا من این آهنگو اینقده دوست دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بزارین از روز پنج شنبه براتون بگم.

کله صبح از خواب بیدار شدم. گفتم امروز دیگه باید به کارهام برسم. رفتم دوش گرفتم. خوشگل کردم لباس پوشیدم و رفتم بیرون. ماشین نبردم. خیلی ترافیک بود. حوصله جای پارک نداشتم.

اول رفتم یه مغازه ای که لباس بارداری میفروشه. هپتا از لباساش خوشم نیومد. اصلا به سبک من نمیخوره. فقط یه شلوار بارداری جذب خریدم. برای زیر پالتو و بوتم میخواستم. و یه تی شرت که سرمه ای هست و یه عکس نی نی سفید هم رو شکمش داره. خیل بامزه ست.

بعد رفتم برای خودم یه پالتو خوشگل خریدم که مناسب شرایطم هست. شکمم هم بزرگ بشه بازم میتونم بپوشمش. یه مدل خاصیه که اورسایز محسوب میشه. ولی خیلی خوشم اومد ازش. بعدشم رفتم یه بوت راحت و اسپرت و طبی خریدم.

بعد دیدم وسایل تو دستم زیاد شد سریع یه ماشین دربست گرفتم رفتم خونه. همون لحظه لباسامو عوض کردم و آرایشمو یکمی ملایم تر کردم رفتم مراسم چهلم پدر همکارم. دیر رسیدم مراسم از 11 تا 2 بود. من 20 دقیقه به یک رسیدم..

..............................................................

همین الان مامانم زنگ زد گفت پسرخاله م دیشب تصادف کرده تو بیمارستانه. هر چی میپرسم حالش چطوره فقط گریه میکنه.

به خواهرمم زنگ زدم دیدم اونم داره گریه میکنه.

نمیدونم چی شده. به منم نمیگن. مثلا دارن مراعاتمو میکنن. خب اینجوری که بدتره . دلم هزار راه میره.

پسر خاله م فقط 24 سالشه. خیلی نگرانم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۳
پرنسس معتمد

نظرات  (۸)

۰۳ دی ۹۶ ، ۱۲:۲۹ بانوی تیر ماهی
سلام پرنسس خانوم :-*

مبارک باشه خریدهات .ایشالا به شادی بپوشی :-*

ان شالله که هیچ اتفاقی نیمافته واسه پسر خاله ♥
۰۳ دی ۹۶ ، ۱۲:۴۱ مژگان از گرگان

ای بابا چی شد وسط خاطره! تازه میخواستیم خریدات رو تبریک بگیم. ما رو از حال پسرخاله ت بی خبر نذار. ان شاالله که اتفاق بدی براش نیوفتاده

منم آهنگ رو دوست دارم،قشنگه.
به به،خریدات مبارک،به سلامتی بپوشی.

واااای،ان شاالله که چیزی نشده باشه،خدا به پدرومادرش رحم کنه
۰۳ دی ۹۶ ، ۱۵:۵۴ بـانـوی بـرفـی
مبارک خریدات باشه عزیزم 
انشالله که مشکل خاصی نباشه و زود خوب میشه 
عزیزم ایشالا چیزی نشده ،مواظب خودت باش 
خریدات مبارک باشه بسلامتی و دلخوش بپوشی انشاالله🌹
خدا کمکش کنه انشاالله خیره 😔
۰۴ دی ۹۶ ، ۱۲:۳۷ مژگان از گرگان
سلام پرنسس جان. کاش یه سر می اومدی یه خبری از پسرخاله ت میدادی! من چند بار اومدم دیدم چیزی ننوشتی نگران شدم
سلام پرنسس جان. خیلی متاسف شدم از خبری که بهت رسیده. امیدوارم مورد خیلی حادی نبوده باشه. آمین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی