ناگفته های پنهان زندگی

آخرین مطالب

هفته ای که گذشت

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۰۱ ب.ظ

هفته سخت و پراسترسی بود. ولی نتیجه مثبت بود.

ما بالاخره خونه رو خریدیم.

البته همچنان وام رو نتونستیم بگیریم. مبلغ وام رو گذاشتیم برای چک بعدی.

ایشالا که تا اون موقع درست میشه و به مشکل بر نمیخوریم.

در راستای خرید خونه از یه استراتژی ویژه استفاده کردم.

پدر و مادرش که برای تاسوعا و عاشورا تشریف فرما شده بودن رو خفت کردم و نگهشون داشتم که چی بشه؟

که با هم بریم دنبال خونه. چون آقا اصلا تو خرید خونه هیچ قدمی بر نمیداشت و به نظر میرسید هیچ عجله ای هم نداره.

درنتیجه من همت کردم و چند روز با پدر و مادرش دربدر این بنگاه و اون بنگاه بودیم.

فقط هم تو همون منطقه ای که مورد نظر خودم بود میگشتیم. چون دوست داشتم تو اون منطقه زندگی کنم.

خب خیلی کار سختی بود. جالب بود که اکثرا خونه هایی که با پولمون میتونستیم تو اون منطقه بخریم یا طبقه 4-5 بودن یا پشت به نما بودن که من دوست نداشتم.

فقط یه خونه ای بود که مورد پسندمون شد. هم طبقه اول بود. هم 9 واحد. هم منطقه خوب. هم آپارتمان صفر. هم رو به نما. هم کوچه شیک و بن بست که مورد علاقه منه. هم متراژ خونه که 103 متر بود بنظرم اوکی اومد.

البته ایرادهایی هم داشت مثلا آشپزخونه جوری طراحی شده که پنجره نداره. و خونه شرقی - غربیه.

من خونه های شمالی - جنوبی رو ترجیح میدم. ولی نورگیری خوبی داره.

به هر حال همسر رو هم راضی کردم و بعد از کلی بالا و پایین رفتن و کش و قوس اومدن و سینوس کسینوسی شدن بالاخره رضایت دادن که خونه روبخریم.

اون شبی که میخواستیم معامله کنیم قلبم داشت می یود تو دهنم. یه چک 100 تومنی رو برای فردا صبحش داده بودیم که خیلی نگران پاس نشدنش بودم که خدارو شکر پاس شد. حالا یه چک دیگه داریم که پاس شدنش بستگی به جور شدن وام داره.

اگه وام جور بشه اون چک هم پاس میشه و تموم میشه.

حالا داستانی که هست اینه که من همیشه برام مهم بود جایی خونه بخریم که مشکل پارازیت نداشته باشیم.

چون اینجایی که الان نشستیم اصلا مشکل پارازیت نداریم.

بعد از اینکه خونه رو خریدیم. یهو به ذهنم رسید که راستی اونجا شرایط چطوره.

راستش چون یکی از اداره های دولتی نزدیک کوچه مون هست احتمال امواج فرستادن زیاد بود.

از یکی از همکارام که اون نزدیکی خونه فامیلشون هست وضعیت رو پرسیدم.

گفت راستش آره پارازیت داره بماند بعضی وقتها انقدر امواج میفرستن حتی اینترنت هم مشکل داریم.

یهو خیلی ناراحت شدم با همسرم رفتیم کنار خونمون (چون هنوز کلیدشو بهمون ندادن نمیتونیم توی خونه بریم)

اینترنت همراه اول رو چک کردیم. علامت 4G پدیدار شد ولی اصلا کانکت نشد.

خیلی اعصابم خراب شد اگه قرار باشه نه ماهواره داشته باشیم نه اینترنت اصلا نمیتونیم زندگی کنیم.

یهو اشکام سرازیر شد که همسر گفت نگران اینترنت نباش قضیه با وای فای حل میشه اگرم نشد با رایتل حل میشه.

ماهواره هم راه حل داره. خیلی کارها میشه کرد برای اینکه جلوی پارازیت رو بگیرن.

تنها دلیلی که الان ناراحتم بابت این قضایا هست وگرنه خود خونه و منطقه شو خیلی دوست دارم.

و همچنین از اونجایی که خونه صفر هست باید کابینت بذاریم. کمدها رو طبقه بندی کنیم. توری پنجره ها رو بزنیم. دزدگیر برای پنجره ها بزنیم.پرده سفارش بدیم. اسپیلت بخریم. سینک و شیر آلات رو هم باید بخریم.

یعنی هزینه زیاد داره و از اونجایی که الان همه موجودی و نقدینگیمون رفت باید یکمی به خودمون وقت بدیم تا بتونیم اینکارارو انجام بدیم.

برخلاف همیشه که نگران سلامتی همسر نمیشدم الان بسیار نگرانم. چون برای پاس کردن چک به حضور آقا نیازمندم. و همچنین بنده ضامن اول وامش هستم پس همسر باید صحیح و سلامت باشن تا خودشون قسطاشونو پرداخت کنن و پول چک رو جور کنن.

اینججوریه که شبها یه ذره همسر دیر می یاد سریع زنگ میزنم و چکش میکنم امروزم یه شهر دیگه جلسه داشت خیلی نگرانش بودم که تند رانندگی نکنه و سالم برسه.

خلاصه اینکه خونه خریدن کار سختیه.

بیصبرانه منتظرم ریزه کاریهای توی خونه رو انجام بدیم و بریم تو خونه خودمون بشینیم . قبل از هرچیز امیدوارم زودتر واممون جور بشه.





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۶
پرنسس معتمد

نظرات  (۲۱)

سلام
مبارکه انشاالله خونه خوبی براتون باشه.
پارازیت الکیه.همه چی آنتن میده.اینارو همیشه شایع میکنن.
بعضی روزها کل کشور اینترنت و ماهواره مشکل داره.مشکل از مبدا است.نگران نباش.
آره مواظبش باش.
فکر وام هم نباش.
جور نشد 2 تا ماشین رو بفروشید و یک مقداری هم از فامیلهای شوهرت قرض کن تا وام بیاد.
زود خونه خریدید.باید یکماه فروشنده را معطل میکردی 10 میلیون دیگه پایین می اومد.چون پاییز بازار مسکن نزولی تر میشه.
باز شکر راحت شدید.

پاسخ:

سلام. مرسی. لطف داری .

امیدواارم واقعا پارازیت نباشه. حوصله دردسرهاشو ندارم.

آره خب دو تا ماشین هم هست. نباید نگران باشم.

خونه رو داشت اجاره میداد به یه نفر. اگه دیر میخریدیم از دستمون در میرفت.

واقعا از فکر و خیال داشتم دیوانه میشدم. خدارو شکر خریدیم تموم شد.

سیلام سیلام بهههههههه بههههههههه عاشق خونه خریدن و کارای اقتصادی ام دستت طلا با این مرد بیعار بیخیال بالاخره زورت چربید هزار هزار تا مبارک باشه نانا
قرض واسه خونه باشه داده میشه وویی کابینت زدن و خونه ی صفر عالیه
ایشالا خونتون براتون اوومد داشده باشه
منم نگران سلامتی همسرت شدم هر دیقه خبر سلامتیشو بهم بده
همساده ما خونه کناریمونو ساخت قد خونش از خونه ما درازتر شد 
بدبخ شد سیبل بلای الاهی
پارازیتا میخوره ب خونه ی اونا و منعکس میشه دوباره سر منبع اولش
ما صاف صاف داریم اصلا اگه کانالای سیخسی رو نیگا نکنیم به اون کانالهای رایگان خمس تعلق میگیره
زندگی بدون شبکه منوتو خر است 
پاسخ:

به به شمیم بانو. چطوری؟

واقعا بیخیالیش رو مخ من بود. مرسی عزیزم. ماشین نو شما هم مبارک باشه. اتفاقا ماشین خوبیه. خیرشو ببینین ایشالا.

خوش بحالتون که کانالها رو بی دردسر میبینین. ما اینجا اصلا مشکل نداریم امیدوارم اونجا هم به مشکل بر نخوریم. نمیدونم/.

راستش شمیم تازه میفهمم این عاشق معشوقا که همش نگران هم هستن چه بدبختی تحمل میکنن. آدم هر دفعه که زنگ میزنه و طرف جواب نمیده هزار تا فکر و خیال بد می یاد تو ذهنش. خدارو شکر عاشق معشوق نیستیم. حوصله استرسشو ندارم.

زود زود بنویس. لپ تاپتم نده دست حبه خرابش کنه. مقسی.

۱۶ مهر ۹۶ ، ۲۰:۴۶ بـانـوی بـرفـی
بمبارکه خونه باشه عزیزم...به سلامتی و دل خوش
خدا رو شکر که خیالت راحت شد نگران ماهواره هم نباش انشالله که مشکلی نباشه
خونه خودش کابینت وشیر آلات اینا نداره یا میخواهید با سلیقه ی خودتون نصب کنید
وای من کلی ذوق کردم خونه خریدین الان دارم تصورش میکنم
معلومه که الان خیلی خوشحالی

پاسخ:

مرسی بانو جان. خونه چون صفره نه این چیزارو نداره. شیرآلات هم فقط توالت و حموم داره که البته روشویی خوبی نداره باید تعویضشش کنیم. کلا هزینه زیاد داره. ولی این هزینه برام خوشاینده. چون طبق سلیقه خودمون میشه.

الان خوشحالم؟؟؟؟؟ نمیدونم بیشتر نگران وام و چک هستم. این دو مورد حل بشه آره خیلی خوشحال میشم.

امیدوارم که ماهواره مشکل نداشته باشه. من خیلی بهش وایسته ام.

به به!مبارک باشه!
با دل خوش برین توش ،کاش میشد خونه والدین محترم مینشستید و اینو اجاره میدادین.یک منبع درآمد هم میشد.
پاسخ:

مرسی نیلو جونم. خونه والدین که نمیشه نشست. با کارها و دعواهایی که همسر راه انداخت درواقع علت خونه خریدنمون این بود که والدین جوابمون کردن.

درنتیجه زودتر باید شرمونو کم کنیم و بریم.

ولی جدای از همه چیز، جدا زندگی کردن خیلی راحتتره. هم برای ما هم برای پدر و مادرم.

وایییییی درکت میکنم
منم ازعیدفطرکه اومدم خونه جدید سیستم عادی زندگیم ریخته بهم
حالامن اهلTVنیستم اصلا اما گه گداری میبینم فعلانصف بیشترشبکه قابل استفاده نیست
واینترنتم که دیگه هییییییچ
مودم و وای فای رو که بوسیدم گذاشتم کنارچراکه پورت خالی این منطقه وجودنداره
اصلافکرکنم پورتی وجودنداشته باشه
مجبورشدم برااولین بار بسته بخرم
چقد هزینه میبره وبه دردنخوره اما بهترازهیچیه
منی که یه عمر مودم داشتم وبه سرعت نوروتقریبا بی هزینه
الان برام سخته ازبسته استفاده کردن
درکل خونه ام رو دوس دارم ولی محله وامکاناتش رو نه وهنوزم بعدازاین چندماه حس غربت دارم
اخه ۱۷سال تواون خونه کوچولوم بودم وبااینکه خوب وبددرهم بود اما روزای خوبش بیشتر بود
درهرصورت خوشحالم که مستقل وخونه دارشدید
مبارکتون باشه
پاسخ:

مرسی مینا جون. من تنها نگرانیم همون اینترنت و ماهواره ست. یعنی هنوز تو خونه نرفتیم ببینیم بقیه قضایاش چطوره. ولی فعلا دارم به خودم دلداری میدم که این مشکلات حل میشه.

تو هم خونه جدیدت مبارکت باشه. انشاالله به خوبی و خوشی توش زندگی کنی و کلی خاطرات خوب بسازی.

من دلم میخواد زودتر کارهاش انجام بشه برم توش وسیله هامو بچینم . ولی خب فعلا از نظر بودجه تحت فشاریم. باید به خودمون زمان بدیم تا رو روال بیفتیم.

۱۷ مهر ۹۶ ، ۰۹:۵۴ خـــانمِ کـــوهنـــورد
تبرریــــــــــــــــــــــــــــک ... بالاخره شاخ غولو شکستی .. مبارکتون باشه .. وقتی میخوندمت قشنگ انگار یکسال پیش خودمو دیدم .. ماهم این روزارو گذروندیم .. ما خونرو کاغذ دیواری کردیم فقط و ککم کم جهیزیه چیدیم ولی همونشم مصیبت و استرس داشت.. 

بهرحال خونه نوساز خیلی مزایا داره و سلیقه خودتم که مشخصه خووبه .. بعدا عکساشم بزار برامون
پاسخ:

مرسی عزیزم. من بیشتر پستاتو خوندم. دیدم برای خونه خریدن چه داستانهایی داشتین. خدا رو شکر بالاخره تموم شد و به آرامش رسیدین.

مزایا که موافقم داره ولی خب هزینه هم زیاد داره.

سلیقه من خوبه ولی راستش یکم کم حوصله ام . زیاد وقت نمیذارم برای گشتن . ولی اینبار باید وقت بذارم. چون کارهایی هست که همیشه نمیشه انجام داد. باید خوب انجام بشه که بعدا پشیمونی توش نباشه.


به به! مبااااارک باشه. ان شاالله به سلامتی و میمنت و مبارکی برین خونه خودتون. خونه صفر خیلیییییی خوبه! همه ی کارهاشو طبق سلیقه و نظر خودت انجام میدی! من خودم اعتقاد شدید به خونه صفر دارم. اصلا انگار خونه ی کار کرده  (حتی یک سال ساخت) به دلم نمیشینه! حتی خیلی دوست دارم خونه رو پیش خرید کنم که اگه خواستم تغییراتی تو نقشه بدم دستم باز باشه! تا الانم که این خونه دومین خونه مون بوده پیش خرید کردیم ( این خصوصیتمو از مامانم ارث بردم اونم همش تو کار پیش خرید کردن). البته خونه صفر خرج زیاد داره ولی می ارزه چون باب میلت در میاد.

بازم تبریک میگم عزیزم. خیلی مبارک باشه.

پاسخ:

مرسی مژگان جون. انشاالله مبارک شما هم باشه عزیزم.

من از پیش خرید کردن میترسم. همش میترسم خونه به موقع حاضر نشه. یا در نهایت اون چیزی که تصور میکردم نباشه. ولی دل بزرگ میخواد خرید و فروش کردن. من یکمی دلم کوچیکه. برای همین تا جای ممکن سعی میکنم طوری خرید کنم که کمترین ریسک توش باشه.

هزینه که زیاد داره ولی اصلا نگرانش نیستم. یواش یواش انجامش میدیم.

بازم مرسی. بوس بوس.

خوب مبارک باشه منزل جدید. الهی بسلامتی اثاث کشی کنید و خونه جدید براتون آرامش بهمراه داشته باشه و مشکلات فعلیتون حل بشه. نگران نباشید حتما وامتون جور خواهد شد.
راستی ، بالاخره حضور و وجود قوم الظالمین به یک دردی خورد. خدا رو شکر.
پاسخ:

سلام. مرسی عزیزم. انشالله شما هم همیشه تو زندگیتون آرامش داشته باشین.

واقعا به یه دردی خوردن. به این میگن از تهدیدها، فرصت ساختن. (لبخند خبیثانه).

سلام پرنسس جان 
مبارکه خونه ی جدید ،ایشالا با دل خوش بشینید 
یعنی میشه منم یه روز بنویسم که خونه ی جدا خریدیم ؟؟؟انقدر این خونه برام مهمه که راضی ام نت و تی وی و همه رو بدم فقط برم خخخخ
بلاگ اسکای منو انداخته بیرون برگشتم بلاگفا اینم آدرسم
پاسخ:

سلام آیلین جان عزیزم. خوبی؟

مرسی.. ایشالا تو هم همیشه دل خوش داشته باشی.

چرا نمیشه؟‌ مطمئن باش خیلی زودتر از اون چیزی که تصور میکنی درست میشه. یه خونه خوب و دلخواهتو میخرین و راحت میشین. البته الانم اینکه مستاجر نیستین خیلی خوبه. 

پس برگشتی بلاگفا. باشه می یام پیشت حتما.

به به مبارکه.
به سلامتی و دل خوش.
ماهم خونه خریدنی،خونه خالیه خالی بود.
اینجوری به آدم خیلی فشار میاد اما بعد خوشگل کردنش کلی کیف میکنی.

پاسخ:

سلام نیلو بانو. خوبی؟ 

مرسی. کاملا باهات موافقم  . همش تو ذهنم دارم خونه رو میچینم. یه عالمه چیزهای خوشکل هم تو ذهنم براش میخرم. ولی ... ولی .. موجودی کارتم در حال حاضر 40 هزار تومنه. بنظرت کافیه؟

سلام عزیزم 
خوبی؟ خیلی خوشحال شدم تبریک می گم ایشالا به سلامتی 
منم به نت خیلی خساسم مطمئنم منم مث تو گریه می کردم 😂😂😂

پاسخ:

سلام عزیزم. نبودی یه مدتی. خوبی؟

مرسی. مشکل نت هم حل شد. رفتیم تو خونه امتحان کردیم دیدیم مشکل نداریم.

از همسایه ها هم در مورد م.ا.ه.و.ا.ر.ه پرسیدیم مشکلی نداشتن.

فعلا از بابت این دو مورد خیالم راحت شد.

حالا فقط باید خونه خالیمونو پر کنیم. ولی بودجه مون زیر صفره.

سلام سلام صاحبخونه جووون
خیلی مبارکه
ان شاالله بسلامتی بهترین و شیرین ترین خاطرات زندگیت تو این خونه رقم بخوره


عزیزم نگران نباش برا پارازیت من خونه ی قبلیم که بتازگی قراردادش تموم شد دقیقا پشتش یه سازمان خفن!!!بود و تو اون کوچه اجازه ساخت بیش از سه طبقه نمی دادن و.. اما دو موردی که گفتید مشکلی نداشت

چه خونه ی خوشگل و جینگولی بشه، به به ⁦^_^⁩⁦:-)⁩

پاسخ:

سلام شیده جونم . چطوری؟

مرسی عشقم.

انشاءالله تو هم به همه خواسته هات برسی و بیای از خوشحالیهات برامون بگی.

دیگه نگران اون دو مورد نیستم. چون از ساکنین آپارتمانمون پرسیدیم گفتن مشکلی ندارن.

خودمم فکر میکنم خیلی خوشگل میشه. مرسی بخاطر انرژی مثبتت عزیزم.

بچه داری و کشیک و کار و اینا دیگه 
ایشالا بودجه ی اونام می رسه 
بوس بوس 
پاسخ:

ایشالا که همیشه سلامت باشی و با دل خوش به همه کارهات برسی.

بودجه اونها هم میرسه. دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره. بوس بوس.

۲۸ مهر ۹۶ ، ۲۳:۰۵ قصه عشق ما
مبارک باشه پرنسس جان
عای من عاشق اینم زن یه دلیلی پیدا کنه بزنه زیر گریه بعد شوهر باید همسر رو مورد عنایت قرار بده اما من شاسکول اینطور مواقع مادر فولاد زره میشم و عصبانیتمو خالی میکنم یا تو دعوا نهایت بدجنسیمو میگم و اتیششو بیشتر میکنم و لذت میبرم خخخخ کلا دعوایی نیستیم ولی این چهار تا موردش ضعیفه و گریه عو نیسدم
خدا خرج کار خیر رو می رسونه البته این جور میگن....
نگرانشی به به....روزای خوش در راهه...
لذت خریداااااای نووووو وای من بعد از 5 سال زندگی مشترک جهیزیه رو نیگا میکنم میگم چه زود از مد افتادن....دلم نو میخوادش خوشحال باش این موقعیتو داری گلم
پاسخ:

مرسی فری جون.

اون روز واقعا قلبم شکسته شده بود برای همین گریه کردم وگرنه منم زیاد اهل گریه زاری نیستم. ولی خدارو شکر طبق مکاشفات بعمل آمده اون دو مشکلی که بنظر می یومد وجود دارن هم حل شدن.

نگرانشم؟؟؟؟؟؟ ای یه ذره. نه اونقدر زیاد. چون چک پاس شد. الان فقط اقساط مونده.

موقعیتشو دارم عزیزم فقط این وسط یه مشکل ریز وجود داره اونم اینه که بودجه ندارم عسیسم. قدیما نون داشتیم دندون نداشتیم. الان دندون داریم نون نداریم.


سلام پرنسس جان خوبی؟ یادمه قدیم مدیما چند باری قصد کردی پست عکس دار بذاری ولی همش میگفتی حال و حوصله عکس گذاشتن ندارم! ولی این بار گفته باشم! باید عکس خونه رو بذاری! میدونم خوش سلیقه هستی :) خواهشا این دفعه رو تنبلی نکن پلیز! راستی تصمیم پست جدید نداری؟
پاسخ:
سلام مژگان جان. من خوبم. تو چطوری؟ عکس نگو که من بسیار در این زمینه تنبل و بی حوصله هستم. راستش USB های کامپیوترهای اداره هم  بسته ست. از خونه هم هیچوقت وبلاگمو باز نمیکنم. به خاطر همین عکس گذاشتن اندکی برام سخته. ولی بازم یه فکری در موردش میکنم تا ببینم میتونم اینبار عکس بزارم یا نه. مرسی که پیگیری عزیزم.
میتونی عکساتو به تلگرامت بفرستی و اگه تو اداره تلگرام داری رو سیستمت از اونجا عکسا رو آپلود کنی! اینم راه حل! یه راه دیگه هم هست که یکم سخته اونم پست عکس دار با گوشی!!! :))))
پاسخ:

یعنی هیچ رقمه راه نداره از زیرش در برم؟؟؟؟؟

فکر کنم اگه بگم بلد نیستم هم راهکارشو با ویدیو آموزشی برام میفرستی . مژی جان. کارهای سخت سخت ازم میخوای. ولی بخاطر روی گل تو هم شده راجبش فکر میکنم.

فقط قول فکر کردن دادم ها. شاید به این نتیجه برسم که اجراییش هم بکنم. شاید البته.

مرسی بابت اینهمه  ارادت!! :)))) "قول میدم راجبش فکر کنم!" میگم پرنسس خسته میشیاااااا! بیخیال!!! :)))))
پاسخ:

الان که دارم بیشتر فکر میکنم به این نتیجه میرسم ای بابا چه کاریه. حتی فکرکردن بهش هم خسته ام میکنه. راست میگی بیخیال.

راستی! میگن کسی که خوابیده میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو زده به خواب نه! حکایت ماست! شما اگه قصد پست عکس دار نداشته باشی من کلیپ آموزشی تصویری هم برات بفرستم بازم بهانه برای لایی کشیدن داری! :))))))) حالا من اگه بتونیم چند تا از عکسای خونه م رو آپلود میکنم لینکشو برات میفرستم بلکه م انگیزه ای بشه تو هم اینکارو بکنی;)
پاسخ:

کی خودشو زده به خواب؟!!!! بگو برم بیدارش کنم. چه معنی داره آدم خودشو به خواب بزنه؟؟؟ والا. عجب آدمایی پیدا میشن.

در رابطه با انگیزه خدمتتان عرض کنم که بعد از دیدن عکسهای خونه ات کلا انگیزمو از دست دادم. تو چر ا انقدر خونه ات تمیز و مرتبه؟ مگه میشه؟

تازشم خونه ات خیلی خوشگل بزرگ جادار.. نورگیر با وسایل مرتب و تمیز و بسیار خوش سلیقه چیده شده.

من تمیز و مرتب نیستم ها. ولی یه روز که خونمو چیدم تمیز و مرتبش هم کردم سعی میکنم عکس بگیرم و بزارم اینجا.

فقط و فقط بخاطر تو.

پرنسس جان نظرات خصوصیت رو چک کن! :)
پاسخ:

ها. چک کردم. خیلی خیلی خیلی از خونه ات خوشم اومد. دوست دارم برم توش زندگی کنم . همه چیزش هم قشنگ بود. همه چیز و همه جا. آفرین به این خانم با سلیقه و منظم و مرتب.

ولی اینجوری نباش. توقع از خانمهای کارمند رو میبری بالا. من بهانه ام همیشه اینه که کارمندم و وقت ندارم. تو اینجوری نباش که ازما هم توقع نداشته باشن. آره عزیزم.

بین خودمون باشه این عکسا رو موقعی گرفتم که تازه خونه رو به کمک همسر تمیز و مرتب کردم. حالا اگه فرصت بشه یه چند تا از عکسای هنرمندیم برای جشن دندونی دخترم هم میفرستم ببین
پاسخ:

چه خوب که همسرت کمکت میکنه.

پس از اون هنرمندای!!!!!!!!!!! آفرین. خوشم می یاد با حوصله ای.

من اصلا  اینجوری نیستم. بفرست عکسارو. خوشم اومد. ایده میگیرم ازت.

سلام. خصوصی چک شود لطفا !!! ;)
پاسخ:

وای چقدر باحال بود. چقدر با حوصله. چقدر قشنگ. خیلی خوشم اومد. نی نی چه با نمکه. تپلو. خودت و شوهرت چقدر انرژی مثبتین. خیلی باحالین.

تزیینات عالی بودن. هم لباس هم الویه هم اسنک هم کشک بادمجون و هم آش.

هواییم کردی. الان بعد از اداره میخوام برم آشپزخونه مرکزی الویه و کشک بادمجون بخرم. والا. نمیگی آدم دلش میخواد؟؟؟؟

خیلی با سلیقه ای. آفرین. پس کارمند بودن منافاتی با باحوصله بودن نداره. چرا  من فکر میکردم چون کارمندم نباید حوصله اینکارارو داشته باشم؟

از گشادیمه بنظرت؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی