ناگفته های پنهان زندگی

آخرین مطالب

ادامه شرح زایملن

شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۴۴ ق.ظ

دوستان مجبورم کم کم بنویسم. 

خلاصه کنم اون خانم دکتره منو فرستاد دوباره آزمایش خون دادم. سونو دادم تو سونو الکی نوشتن مایع آمنیوتیکم کمه تا بهانه ای برای سزارین بشه. بعدش دکتر بهم گفت برو فلان بیمارستان بگو بچه م تکون نمیخوره تا ازت نوار قلب بچه بگیرن. میخواست یرام پرونده سازی کنن تا به موقع ش ازش استفاده کنن و سزارین بشم.

منم با اون حال نزارم رفتم بیمارستان رفتم بخش زایشگاه. بچه من خوب تکون میخورد همزمان که داشت تکون میخورد گفتم نگرانم بچه م از دیروز اصلا تکون نخورده.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۷
پرنسس معتمد

نظرات  (۳)

سلااااااااااام عشقم
مامان خوشگله کجایی؟ خوبی؟ گل پسرمون چطوره؟

خیلی خوشحالم زایمان راحتی داشتی :)))))

اسم گل پسر رو چی گذاشتید؟ چه شکلی جیگر طلا؟ به شما رفته یا باباش؟
ان شاالله زیر سایتون سلامت باشه قندک

ماچ به خوشگلترین مادر دنیا و گل پسری
پاسخ:
سلام عزیزم. شیده جونم. خوبی؟ گل پسر هم خوبه. 
آره خدارو شکر زایمان خوبی داشتم.پسرم اسمش شد آدرین adrian
بیشتر شبیه باباشه. البته بعضی ها میگن شبیه منم هست. خوبه بانمکه.
مرسی عزیزم
ماچ به خودت عشقم.
وای پرنسس جان سلام. خدا روشکر خبری ازت رسید. هر روز میومدم سر میزدم و ناامیدمیرفتم. امیدوارم خودت و مرد کوچکت خوب و سلامت باشید.
پاسخ:
سلام مژگان عزیزم. ببخشید منتظرتون گذاشتم. ولی واقعا بچه داری کار سختیه. تا وقت آزاد پیدا میکنم بدو بدو یا غذا میخورم یا میرم دستشویی. یا به کارهای خونه تک و توک میرسم. استراحت که اصلا مفهومی نداره. انقده کمبود خواب دارم که حد و حساب نداره. خوش به حالتون که میتونین بخوابین.
۱۷ شهریور ۹۷ ، ۱۳:۰۴ بانوی تیر ماهی
سلام پرنسس بانو :-*
چقدر کوتاه :-/ من منتظرم که ادامه اش رو هم پست کنی عزیزم :-*
اسم پسری رو چی گذاشتین؟
پاسخ:
سلام تیر ماهی جونم. الان همزمان که دارم جواب میدم پسری هم آویزونمه داره شیر میخوره. اسمش شد آدرین . از قدیم گفتن کم گوی و گزیده گوی. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی