ناگفته های پنهان زندگی

آخرین مطالب

یه سوال

شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۰۲ ب.ظ

حالا بچه حتما باید اسم داشته باشه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

نمیشه همینجوری صداش کنیم بچه.

یا بگیم پسره!!!!!

یا میتونیم تا کوچیکه بهش بگیم نی نی.

یکمی بزرگتر شد بهش بگیم کوچولو.

یه خرده دیگه بزرگتر شد بهش بگیم عسلم.

وقتی به سن نوجوونی و گستاخی رسید میتونیم بهش بگیم هوی وحشی.

به سن جوونی که رسید بهش میگیم یابوی جاهل.

حالا برای بعدترش فرصت هست فکر کنیم. خب چه اشکالی داره؟

تنوع هم داریم. اسمش برامون تکراری نمیشه.

بد میگم خداییش؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۸
پرنسس معتمد

نظرات  (۱۵)

۰۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۲۹ بـانـوی بـرفـی
هنوز درگیری عزیزم؟
واقعا سخته

پاسخ:
آره بابا اصلا نمیتونم تصمیم بگیرم. هر اسمی انتخاب میکنم دو روز بعد خودم ازش خسته میشم. دیگه نمیدونم چیکار کنم.
باحال بود😂😂😂خیلی خودت رو درگیر اسم نکن بچه اسمش رو با خودش میاره جدی میگم من برای پسر اولم می خواستم اسم سامیار بذارم ولی به دنیا که اومد بهو بردیا شد😉برای پسر دومم هم بین آریا و برسام مونده بودم یهو شد رایان😅😅😅
امیدوارم که له سلامتی و شادی این ایام رو بگذرونی در مورد رنگ مو هم از ماه هشت که اعضای داخلی بچه کامل رشد کرده و فقط اندامش درشت میشه می توونی بدون نگرانی از رنگ مو استفاده کنی من خودم از رنگ موی فیتو(phyto) که بدون آمونیاک و مخصوص بارداریه استفاه کردم
پاسخ:

بچه وقتی بدنیا اومد اسمش عوض شد؟؟؟؟؟؟ اگه همسرم بدون اطلاع من بره اسم بچه رو یه چیز دیگه بذاره خونش حلال میشه. قیمه قیمه ش میکنم تکه تکه ش میکنم. زنده نمیذارمش. البته برای شما احتمالا با توافق همدیگه بوده. اسمهای قشنگی برای بچه هات انتخاب کردی. انشاءالله سلامت و خوشبخت باشن.

در مورد رنگ مو هم مرسی از راهنماییت. احتمالا همینکار رو میکنم.

😁😁😁😁اره بد میگی عجقم حیف نیست یه تیکه از وجودت رو بخوای اینجوری صدا کنی !
بابا چقده سخت میگیرین من گفتم انتخاب کردی رفت ،تو بگو اول اسمش چی باشه ایرانی یا مذهبی من برات ردیف کنم بینشون اونی که به دلت میشینه رو انتخاب کن بدون وسواس 
پاسخ:
اول اسمش اصلا مهم نیست چی باشه. ولی اسم نمیخوام مذهبی باشه. فرقی نداره ایرانی یا بین المللی باشه. فقط خوشگل و با کلاس و خوش تلفظ و امروزی باشه و صد البته تک هم باشه. طولانی هم نباشه. کاملا هم پسرونه باشه. یعنی یکی شنید نپرسه دختره یا پسره.. باور کن اصلا همچین اسمی نداریم. من اینترنت و اینستاگرام و کتاب اسمو هرچی دلت بخواد رو زیر رو کردم ولی نیافتم عزیزم.
😂😂😂😂
دوست داشتی خانوادت بهت میگفتن هوی؟
یه حَقه گردن پدر و مادر
از بس اسمای عجیب غریب زیاد شده نمیتونی اسم انتخاب کنی😁

پاسخ:
هوی مگه چه اشکالی داره. من در اکثر مواقع همسر رو هوی صدا میکنم. خیلی وقتها هم بهش میگم وحشی. خب هست دیگه. بچه م هم از نسل همون وحشیه دیگه. البته ممکنه به مامان گلش بره آقا از اب در بیاد و مایه افتخار و سربلندی کل خاندان بشه. فداش بشم پسر خوش تیپم که قراره مثل مامانش باشخصیت و خوشگل و آروم و باوقار بشه. (اصلا هم از خود متشکر نیستم)
چرا که نه خیلیم ایده خوبیه:D
خواهر زاده من نزدیک ۶ ماه اسمش بچه بود، هی میگفتیم بچه رو بده، بچه گریه میکنه، بچه شیر میخواد:D
پاسخ:

چه جالب. ما هم خواهرزاده مو تا مدتها بچه صدا میکردیم. راستی اسم خواهرزادمو خودم انتخاب کردم. الانم اصرار داره اسم بچه منو خودش انتخاب کنه. میگه یه دین به گردنمه. هرچی مییگم عزیزم قابلی نداشت نیاز نیست جبران کنی، فایده نداره به شدت مصره که اسمشو خودش انتخاب کنه. من سر به کدوم بیابون بذارم بنظرت بهتره؟؟؟؟؟؟؟

راستی رمزتو درست میزنم ولی .................. نمیشه عزیزم.

😅😅 تو راحت باش
هرچی عشقته همونو انجام بده
یابوی جاهل😂
پاسخ:

جدی؟؟؟؟ مرسی از اینکه تاییدم کردی. چقدر تو خوبی.

بوس بوس.

پرنسس جان اینقدر خودت رو درگیر فکر و خیال نکن خانم. برات خوب نیست. خیلی وسواس نداشته باش. الان باید استراحت روحی و جسمی کامل بکنی تا نیرو و توان داشته باشی برای بعد زایمان. من هیچ اسمی پیشنهاد نمیدم چون این انتخاب خیلی سلیقه ای هست و شما خودتون هم کل نت رو گشتید حتما. امیدوارم بتونید بزودی اسمی انتخاب کنید و خیالتون راحت بشه.
پاسخ:
چشم عزیزم. سعی میکنم خیلی سخت نگیرم. فعلا از همسر خواستم انتخاب اسم رو به خودم محول کنه و تو این زمینه دخالت نکنه. یکمی روحیه م  بهتر شده. والا. چه معنی داره مرد تو انتخاب اسم بچه نظر بده ؟ تازه همش هم مخالفت کنه.
۰۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۸:۴۰ مژگان از گرگان

از دست تو پرنسس!:)))) اول صبحی روح آدمو با این طنزپردازیت شاد میکنی!

از اسم رادوین خوشت نمیاد؟ اسم کارن هم قشنگه ولی داره زیاد میشه. مثل اسم کیان که یه مدت خیلی زیاد شده بود

پاسخ:

اسم رادوین قشنگه اولین اسمی بود که انتخاب کرده بودم موقعی که هنوز تو هفته 3 بودم. ولی بعدها نظرم عوض شد. چون خواهرم به شدت مخالفت کرد یه جوری تو ذوقم خورد.

کارن اسم بچه جند تا از همکارامه. قشنگه ولی خب راستش خیلی زیاد شد. کیان هم اسم بچه دخترداییمه. ولی مژی جون تصمیم گرفتم سخت نگیرم یواش یواش میخوام یه اسمی رو قطعی کنم. حالا می یام بهتون اعلام میکنم.

۰۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۵۴ بانوی تیر ماهی
چقدر سخته اسم بچه انتخاب کردن :-/
یه اسم شیک و دلخواه خودتون رو انتخاب کن قال قضیه رو بکن :-)
زیاد سخت نگیر عزیزم :-*
پاسخ:
واقعا دیگه تصمیم گرفتم زیاد سخت نگیرم. ولی اسم شیک و دلخواه پیدا نکردم. یه اسم معمولی میذارم. بهتون اعلام میکنم اسم مورد نظرمو. بوس بوس.
وای خداااا😄😄😄😄😄😄چققققققدر خندیدم
پاسخ:

بالاخره مینا رویت شد. کجایی تو؟ منتظرت بودم. آدرس وبلاگ جدیدتم به من ندادی. اصلا نمیتونستم پیدات کنم.

خوبی؟ چه خبر؟ همیشه لبت خندون باشه عزیییییزم. راستی از خاتون چه خبر؟ وبلاگ جدید نداره؟

من به قول معروف خواننده ی خاموش هستم هم پستات رو میخونم هم کامنتارو
ولی واااااقعافرصت نمیکنم صحبت کنم
بسته ی من ۶صبح تا۱۲ظهرهست وتا رومو برگردونم شده۱۲
صبحام که یا سرکارم یادرس ودانشگاه،بنابراین نمیرسم از مجازی استفاده کنم
خاتونم کانال داره و خداروشکر تاالان که خوشبخته وفعلا دارند جهیزیه جورمیکنندوباهمسرش دنبال تالاروتدارکات عروسی هستند،شهریورعروسیشونه
خلاصه که اینجوریاس😊😘😘😘
پاسخ:

آها پس سرت شلوغه. انشاء الله تو همه کارهات موفق باشی. خوشحالم که خاتون هم حالش خوبه. اونم امیدوارم خوشبخت باشه همیشه.


خخخخ...منظورم این بود که نظر خودم عرض شد😉😉😉از مادر زاده نشده مردی که اسم بچه منو عوض کنه😈😈😈🤪🤪🤪
پاسخ:
آفرین. خوشم اومد . چه صلابتی.
پروسه اسم گذاری سخت ترین کار ممکنه
پاسخ:
باهات صد در صد موافقم.
مثل اینکه کامنت من نرسیده 
خوبی پرنسس جون ؟ انتخاب کردی ؟
من که میگم اسم سامیار که خودت هم گفتی تو لیسته انتخاب کن 
تا وقتی بچه س بهش بگو سامی 
نوجوون که شد بگو سام تا جوونی هم همینو بگو 
زن که گرفت بگو سامیار 
پاسخ:

آیلین جون کامنتت نرسده عزیزم.

سامیار خوبه ولی خواهرزادم به شدت مخالف این اسمه. راستش خواهرم هم همینطور. انقدر اخ و پیف کردن که از چشم منم افتاد.  نظرت راجب آرسام چیه عزیزم؟

۱۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۱۰ مژگان از گرگان
یه کامنت قبل از این کامنت گذاشتم ولی فکر کنم ارسال نشد. هر اسمی خودت دوست داری با همسرت به توافق برسین و به هیچکس هم اسم انتخابی تون رو نگید. هر وقت ان شاالله به سلامتی بچه به دنیا اومد بگید ما این اسم رو انتخاب کردیم! اونجوری کسی نمیتونه حرفی بزنه چون میدونن شما تصمیم خودتون رو گرفتین! دلیل نداره هر اسمی که خودت خوشت میاد به خاطر اینکه باب میل دیگران نیس از لیستت بذاری کنار! به نظر من به همه بگو ما خودمون اسم انتخاب کردیم و نهایی هم شده وقتی بچه دنیا بیاد اعلام میکنیم! تا متوجه بشن که ایراد هم بگیرن رو تصمیم شما تاثیری نداره!
پاسخ:

کاملا باهات موافقم. من میتونم جلوی دهنمو بگیرم ولی همسر نمیتونه. همه چی رو تعریف میکنه. اصلا از این اخلاقا خوشم نمی یاد. چندین بار هم تذکر دادم ولی حالیش نمیشه. ولی بهترین کار همینی هست که گفتی. و جالبه که همکارم هم دقیقا همینکار رو کرد و واقعا دهن همه بسته شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی