ناگفته های پنهان زندگی

آخرین مطالب

خبر جدید

يكشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۱۱ ب.ظ

یک عدد خبر دارم براتون که روز یکشنبه می یام عرض میکنم خدمتتون. فعلا تا سه شنبه تامل بفرمایید دوستان.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۴
پرنسس معتمد

نظرات  (۹)

۱۴ آبان ۹۶ ، ۱۵:۲۹ علی جلیل زاده امین
ب وبلاگ من هم سربزنید :)
پاسخ:
چشم
خوش خبر باشی ایشالله
پاسخ:
مرسی مریم جان.
بالاخره یکشنبه یا سه شنبه؟ یه جا گفتی ۱شنبه یه جا گفتی ۳شنبه! به هر حال ما بی صبرانه منتظر خبرهای خووب هستیم ؛)
پاسخ:
سه شنبه عزیزم. من چرا نوشتم یکشنبه!!!!!!‌  صبور باشید. فردا بهتون میگم.
۱۵ آبان ۹۶ ، ۰۲:۰۳ بـانـوی بـرفـی
ما منتظریم کنجکاو شدم
پاسخ:

خب یه ذره هیجان برای زندگی خوبه. اصلا حدس نمیزنین چی شده؟

اگر این کنجکاوی بزاره تا سه شنبه زنده بمونیم خدمت میرسیم.
کاش زودتر سه شنبه بشه.
خوب این دوشنبه اصلا برای چی اختراع شده؟
دوشنبه خر است.
سه شنبه خوب است.
پاسخ:
دوستان عزیزم چقدر کم طاقتن. اندکی تامل کنین. فردا اول وقت بهتون میگم.
۱۵ آبان ۹۶ ، ۱۳:۱۰ الناز الناز
سلام خوبین امیدوارم خبر خوب باشه
1 -خبر جور شدن وامتون
2 - بر بچه دار شدنتون
3 - خبر مسافرت
4 -ارتقا شغلی
و یکی از همینا دیگه
پاسخ:

سلام الناز خانم.

خب راستش یکی از همونایی هست که گفتی.

با توجه به وجود دو مژگان من از این به بعد اگه یادم نره! تو قسمت نام مینویسم "مژگان از گرگان" چطوره؟
پاسخ:
آره بنویس مژگان از گرگان. البته من از IP تون متوجه میشم . ولی برای بقیه دوستان بنویس عزیزم که راحت شناسایی بشین.
۱۶ آبان ۹۶ ، ۰۸:۰۱ مژگان از گرگان
امروز سه شنبه س! ما بی صبرانه منتظر خوب هستیم
پاسخ:
پست جدید گذاشتم عزیزم.
۱۶ آبان ۹۶ ، ۱۰:۰۸ مژگان از گرگان
ساعت از 10 هم گذشت پس چرا نمای پرنسس خانووووم!؟!؟!؟!!؟
پاسخ:
جلسه داشتیم اول صبح. دفتر مدیر بودم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی