ناگفته های پنهان زندگی

آخرین مطالب

سفر به سواحل آنتالیا

سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷ ق.ظ

بنظرتون من تا 5 شنبه لاغر میشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ امروز سه شنبه ست.

از دیروز تا حالا 100 بار رفتم رو ترازو. چرا کم نمیکنم پس؟؟؟

دیروز داشتم لباسامو جمع میکردم برای سفر. همه رو هم دونه دونه پوشیدم تا ببینم قراره چه شکلی باشم. اضافه وزن رو تو لباسهای اینچنینی خیلی بهتر میشه فهمید.

من البته چون پیش بینی میکردم که موقع رفتن بشه عین چی پشیمون میشم از اینکه لاغر نکردم دقیقا نیت داشتم خودمو رو فرم بیارم که زهی خیال باطل.

به قول همسر تفو بر تو ای چرخ گردون تفو.

کلا تکیه کلامشه جهت ابراز ناراحتی.

حالا به چه کنم چه کنم افتادم. تصمیم دارم تا آخر هفته به حدی غذا  بخورم که صرفا زنده بمونم اصلا سیر نشم.

تا این نقاط برآمده اندک به وجو د آمده رو هیکل نازنیم ناپدید بشه. یعنی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟

باز هم موقع سفر رفتن شد و ما در حال دویدن.

دیروز به قدری من خسته و خواب آلود بودم که وقتی رسیدم خونه بعد از دیدن سریال مورد علاقه ام رفتم رو تختم بلافاصله چشمام گرم شد و داشتم میخوابیدم که خواهرشوهر زنگ زد گفت بلیط ها رو گرفتن و قراره به زودی بریم

مثل چی از تخت پریدم اولین کاری که کردم این بود که چمدون رو از کم ددرآورم و شروع کردم پرو لباسهامو.

بماند چقدر فکر کردم و حرص خوردم و از چاق شدنم ناراحت و ....

انقدر لباس پوشیدم و درآوردم تا همه رو انتخاب کردم . بعد برای اینکه تو سفر دیگه فکر نکنم چی بپوشم رو یه تیکه کاغذ نوشتم که هر روز چی باید بپوشم که تو سفر دیگه معطل انتخاب لباس نشم.

بعد یه سری رو اتو کردم چون چروک بودن بعد با دقت فراوان تا کردم گذاشتم تو چمدون. کفشها و لباسهای زیر رو هم گذاشتم. فقط مونده لوازم آرایشی بهداشتی.

خودم هم باید مرتب باشم. مونوپاد رو هم شار‍ژ کردم. موهامم که هفته پیش رنگ کردم. هنوز پولها رو چنج نکردیم. عوارضی پرداخت نکردیم.

اصلا نمیدونم دیگه چه کارهایی مونده. راستش مغزم هم زیاد کار نمیکنه.

تو اداره هم خیلی کار دارم. باید همه رو ردیف کنم. فعلا برم به کارام برسم.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۰
پرنسس معتمد

نظرات  (۱۶)

مهم تر از چاق و لاغر بودن اینه که سر حال باشی ،یه وخ خودتو مریض نکنی .
سفر بی خطر ،خوش بگذره :)
پاسخ:

آره راست میگی. ولی من نتونستم کم غذا بخورم. ولی انقدر کار داشتم و بدو بدو کردم قبل سفر که خودبخود لاغر شدم و اومدم رو فرم.

مرسی عزیزم. ایشالا قسمت شما هم بشه. :)

عزیزم ایشالله به سلامت برین و برگردین
خوش بگزره بهتون
پرنسس جون مگه قد و وزنت چنده؟
پاسخ:
مرسی مریم جون. رفتیم و برگشتیم. من قدم 161 و وزنم 57 کیلو. چاق نیستم ولی اگه مراعات نکنم چاق میشم. خوش هم گذشت ولی .... باید یه پست جدید بزارم و سفرنامه رو بنویسم.
۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۰۵ آدم بـرفـی
به خودت سخت نگیر عزیزم مگه چقدر اضافه وزن داری
 ولی چقدر عجله خوب میگفتین واسه هفته بعد 
خوش بگذره بهتون
پاسخ:

نه نتونستم سخت بگیرم به خودم. خودبخود لاغر شدم. هیچی به اندازه خستگی نمیتونه منو لاغر کنه. جالبه خودم تازه فهمیدم.

نمیشد برای هفته بعد بزاریم. چون تعداد زیاد بود و همه با این تاریخ موافق بودن. مرسی عزیزم. خوب بود خوش گذشت.

تو این چندروز با غذا نخوردن قطعا لاغر نخواهی شد که هیچ،تازه ضعف میکنی،اونجا به جای خوش گذرونی خدانکرده همش مریضی
پس هر فرم واندازه که هستی،باش
دوروز میخوای بری خوش باشی،ارزششو نداره خودتو عذاب بدی گل گلی خانوم بوس بوس
پاسخ:
آخ مینا جون دقیقا باهات موافقم. ولی خدارو شکر من اونجا مریض نشدم. تونستم هم به تفریحات برسم. اونجا هم چون صبحونه و ناهار و شام با هتل بود تا دلت بخواد خوردم. ولی چاق نشدم چون خیلی انرژی مصرف می کردیم. در کل خوب بود. بوس بوس.
خوش بگدره عزیزم! منم خیلی دلم هوای یه سفر توپ (فقط خارج  از کشور) کرده ولی امسال چون خونه مون رو عوض کردیم از لحاظ اقتصادی یکم باید دست به عصا راه بریم. ان شاالله سال آینده. اومدی برامون خاطرات سفر رو تعریف کن حالشو ببریم
پاسخ:
مژی کجا بودی؟ خیلی وقت بود نبودی. دلم برات تنگ شده بود. خونه جدید مبارکه. انشالله به زودی دستتون باز میشه و میرین سفرهای خارجه. خاطرات رو که باید تعریف کنم. احتمالا فردا یه پست می ذارم.
سفرتون بی خطر پرنسس جانِ زیبا و خوشتیپ و خاااااااانم
امیدوارم حسابی بهتون خوش بگذره :-) 
پاسخ:

مرسی شیده جونم. زیبا؟ خب آره هستم. خوشتیپ؟ اونم هستم. خااااااااااااانم. راست میگی ها اونم هستم. وای من چقدر خوبم.

خوبی از خودته شیده جون که انقدر منو خوب میبینی عزیزم. سفر هم خوب بود خوش گذشت ولی مسائل برای تعریف کردن زیاده که باید بیام و بگم.

سلام.یادمه چند وقت پیش قدو وزنت رو نوشتی و روی فرم بودی اصلا هم چاق نبودی.پس ابن چند روزه بیخیال رژیم و اینا بشو فقط بخور بخواب و از مسافرت لذت ببر
پاسخ:
سلام. قدم 161 و وزنم 57. نه عزیزم چاق نیستم ولی خیلی استعداد دارم. خیلی زود چاق میشم. باید همیشه مواظب باشم.بخور و بخواب که نمیتونستم. چون یه عالمه کار داشتم. ولی مسافرت خوب بود. مرسی.
ای جان پرنسس جان 
بسلامتی عازم سفری
حسابی لذت ببر....میگن جایی که ما هستیم ارزوی خیلیاست خداییش یرشو ببینی و لذتشو ببری دارم برای یه سفر بال بال میزنم اما مجال نمیشه پس حالا که قراره تو این موقعیت باشی حالشو ببر
هرچند تو ویژگیهات ریز میشم میگم کاش این سفر رو من و تو شمیم میرفتیمااااا خیلی حال میدادش😂😂😂
فدا مدا گلم
اینستا اگه هستی دوست داری بگو ادرس بدیم به هم
خوش بگذره جانان
پاسخ:

مرسی فری جون. ایشالا برای شما هم جور میشه میرین سفر بهتون هم خوش میگذره. فقط یه چیز بهت میگم پیش خودت بمونه. با قوم شوهر نرو سفر. هر چقدر هم خوب باشن باهاشون نرو. حالا بعدا میگم چرا.

من و تو شمیم. عالی میشه.

اینستا من فعالیت ندارم. هیچ پستی نمیذارم. کلا زیاد خودمو درگیر دنیای مجازی نمیکنم. بیشتر با تی وی و فیلم و سریال سرگرم هستم.

این هفته سریالامو ندیدم.:(((((((((

سلام پرنسس عزیزم. خوبی؟ رسیدن بخیر. من به خاطر اسباب کشی و رفتن به خونه حدید و نداشتن تلفن و اینترنت، نتونستم یه مدت بیام به وبت سر بزنم. خوشحالم دوباره اومدم اینجا. اصلا وقتی به وب دوستان نتونم برم انگار خیلی وقته احوالشون رو نپرسیدم. مثل دوستای دنیای واقعی هستین برام.
پاسخ:

سلام مژگان عزیزم. من خوبم. مژی خوش به حالت که کار خونه و اسباب کشی رو تموم کردین. ما تازه باید بریم دنبال خونه.

منم خوشحالم دوباره برگشتی پیشم. بهت عادت کردم. دخملی رو هم ببوس.

۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۲۷ آدم بـرفـی
سلام پرنسس جون 
رسیدن به خیر 
خوشحالم که خوش گذشته
پاسخ:
مرسی عزیزم. خوش گذشت ولی تا دلت بخواد نق دارم. منتظر یه فرصت مناسبم تا بیام نق هامو خالی کنم.
۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۳ آدم بـرفـی
قید یه چیزایی رو زدی یا نادیده گرفتی ولی رو دلت هست ما منتظریم
پاسخ:
راستش یه پست نوشتم و توش کلی نق زدم و فقط جنبه های منفی سفر رو نوشتم. هنوز منتشرش نکردم. یکمی دودلم. یه پست هم باید در مورد نکات مثبتش بنویسم.
باز شما خودتون دو نفرین راحت ترید! فکر کن آدم شاغل باشه.... بچه کوچیک داشته باشه .... بخواد اسباب کشی هم بکنه!!!! در کنار اینا گاز ساختمون وصل نشده باشه و مثل ایلات و عشایر همش خونه مادر و مادرشوهر تلپ باشی! اینطوری فکر کنی میبینی خیلی راحته اسباب کشی!;))))  باز خدا رو شکر مرداد رو تعطیل کردن یه نفس راحت کشیدیم وگرنه عذاب بود واقعا
پاسخ:

وای چقدر سخت بود. ما خونه رو بخریم دیگه خیالم راحت میشه. اسباب کسی رو یواش یواش سر فرصت انجام میدیم. فقط خونه رو بخریم.

مرداد تعطیل بودین؟؟؟؟؟ خوش بحالتون. ما در طول سال غیر از تعطیلات رسمی تعطیلی دیگه ای نداریم.

پرنسس جون شما پست جدید نوشتی وپاک کردی؟ آخه من نخوندمش 
پاسخ:
سلام عزیزم. پاک نکردم . تو وضعیت عدم نمایش گذاشته بودم. که الان درستش کردم.
😘
پاسخ:
:))
161 قد 57 کیلو وزن؟؟؟ این چاق حساب نمیشه.
........
وزن مناسب شما 51 کیلو است.البته 51 کیلو متمایل به لاغری هست.
وزن 54 تا 59 کیلو خوبه معمولیه برای قد شما.
........
از 60 کیلو به بالا بطرف چاقی میروی و 65 کیلو چاق محسوب میشی.
.................
قد شما بین خانمهای امروزی خوبه.
وزن شما هم عالیه.
قرار نیست استخون خالی باشی.
بالاخره باید یکم گوشت هم داشته باشی.
..................
اگر الان قشنگ هستی بخاطر همین وزن خوبت است.
.................
هر کی گفته چاقی بدون حسودیش بهت میشه.
حالا شاید یکم شکم داشته باشی باید آب کنی.
من که شما را ندیدم اما اگر شکم ندارید همین وزن خوبه حداکثر 3 کیلو کم کن.بیشترش خوب نیست.


پاسخ:
اتفاقا هیچکس نمیگه من چاقم. ولی خودم چون سریال آمریکایی زیاد میبینم همیشه خودمو با اونا مقایسه میکنم حس میکنم یه کمی قلمی تر باشم بهتره.
۲۹ آذر ۹۶ ، ۱۵:۳۳ خرید اینترنتی بلیط قطار
به نظر منم وزن شما مناسبه 
زیاد خودتو اذیت نکن
پاسخ:
مرسی که منو خوش تیپ دیدی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی