ناگفته های پنهان زندگی

آخرین مطالب

عامل مرگ

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۵۵ ق.ظ

دقت کردین  جدیدا اکثر مرگها با سرطانه؟؟ کمتر کسی هست که بخاطر کهولت سن بمیره. حداقل این چند وقته خیلی شنیدیم که فلانی سرطان گرفته و ...

مثل دوران قدیم که تو هر زمانی یه نوع بیماری عامل مرگ اکثریت میشد مثل طاعون. مثل وبا. مثل آبله. که هیچ راه درمانی نداشت و همه رو میکشت.

تو دوره ما این سرطان شده غول بی شاخ و دم که تقریبا اکثر خانواده ها به نوعی باهاش درگیرن.

همکارم یعنی هم اتاقیم دیروز صبح که اومد اداره گفت پدرم یه هفته ست معده اش درد میکنه امروز میبریمش دکتر.

وسطای روز بعد از یه تلفن دیدم داره گریه میکنه.

راستش خودم حدس زدم چی شده باشه. خودشم گفت دکتر تشخیص داد احتمال 99 درصد سرطان معده داره.

حالا از دیروز تا حالا همش تو اتاق داره گریه میکنه. خب حق هم داره. میگه تحمل درد کشیدنشو ندارم. بازم حق داره.

نمیدونم داستان چیه. ما اصلا نمیدونیم آخر عاقبت خودمون چی میشه. هیچکس نمیدونه به چه طریقی قراره بمیره.

مرگ که برای همه هست و فراری نیست ازش. فقط امیدوارم به هر طریقی هست دردناک نباشه.

قراره بریم سفر. اونم با خانواده همسر. با پدر و مادر و خواهر و شوهر خواهرش و خواهرزاده اش. و همچنین خانواده داییش که تو اتریش زندگی میکنن به همراه مادر و خواهر زنداییش. چند نفر شدیم؟

12 نفر. خواهر و مادر زندایی تهرانن. خانواده دایی اتریش ان. خانواده خواهرشوهر کرج. پدر  و مادر همسر فیروزکوه. خود ما هم که اینجا.

حالا قراره همه با هم  با یه تور بریم آنتالیا.

هر کی هم ساز خودشو میزنه. یکی هتل 5 ستاره تاپ میخواد با کلیه امکانات 24 ساعته. یکی هتل با قیمت مناسب میخواد که مابقی پولشو بره خرید کنه. یکی میگه بریم استانبول. یکی میگه بریم آنتالیا.

یکی میگه فقط بریم تفریح و استراحت. یکی میگه بریم خرید کنیم. یکی میگه این تاریخ بریم. یکی دیگه میگه نه اون تاریخ بریم.

این وسط تنها کسی که هیچ نظری نداره منم. من قبلا هم آنتالیا رفتم هم استانبول (تو دوران مجردیم)

حوصله فکر کردن و نظر دادن رو هم ندارم. زیاد هم تمایل ندارم تو چله تابستون گرمای 40 درجه برم سفر. درضمن ما الان باید خونه بخریم. به پولامون نیاز داریم. تمایل ندارم خرجشون کنیم.

از طرفی همسر این داییشو خیلی وقته ندیده. راستش از وقتی بدنیا اومده ندیدتش. چون دایی 35 ساله اتریشه همونجا ازدواج کرد و همونجا هم بچه دار شد. و ایران هم نمی یاد. بخاطر همین داریم میریم ترکیه ببینیمشون.

خدا این سفر رو بخیر بگذرونه. بیشتر به عنوان یه ماجراجویی نگاش میکنم تا سفر تفریحی. ببینیم چی از آب در می یاد.

البته همسر کنار فک و فامیل خودش خیلی صبور و مبادی آداب و هماهنگ با جمع هست.

فقط به ما که میرسه خودخواه و خودرای میشه.

این هفته ساعت کاری ادارمون بخاطر گرمای شدید کم شده. خیلی خوبه. 2 ساعت زودتر میریم خونه.

از بار سفر بستن خیلی بدم می یاد. خیلی باید فکرکنم چی بردارم. چی بپوشم. چند تا کیف و کفش و لباس ببرم که کم نیارم. تازشم کلی کار باید انجام بدم. موهامو رنگ کنم. دستی به سر و صورتم بکشم. چمدون همسر که تو سفر قبلی تو فرودگاه چرخش در اومده بود رو ببرم درست کنم.

پولارو چنج کنیم و هزار تا کار ریز و درشت دیگه. راستش ترجیح میدادم فقط خودمون باشیم.

حوصله ندارم روزی 5 بار با همه اون 10 نفر سلام و احوالپرسی و .... مودب بودن و همیشه لبخند به لب داشتن و از همه مهمتر همه جا باید بگی هر چی جمع بگه. یعنی داری سفری میری که کاملا باید تابع باشی. خب برای من زیاد جالب نیست.

ولی خب اینم برای خودش یه تجربه ایه. ببینیم چی پیش می یاد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۱
پرنسس معتمد

نظرات  (۷)

سلام پرنسس جون 
واقعا سرطان خیلی بده خدا به همکارت و خانواده ش صبر بده 
ایشالا که سفر بهت خوش بگذره تجربه های خوب و جدید به دست بیاری ولی خود ما اگه قرار باشه خونه بخریم عمرا همچین خرجی بکنیم امیدوارم این سفر بهت خوش بگذره ارزش پول خرج کردنشو داشته باشه ؛)
پاسخ:

سلام آیلین جون. تازه دیروز اسکن کردن فهمیدن  کبدش رو هم درگیر کرده دکتر گفته از 2 ماه تا یکسال وقت داره. یعنی جوابش کردن. همکارم خیلی داغونه.

آخ آخ سفر. نگو نگو که دیشب از بالا دستورات جدید رسید. مادرش زنگ زده به همسر میگه برین برای دخترداییت یه هدیه بخرین دست خالی نباشین. همسر میگه چی بخریم؟ میگه تیکه طلا بخرین؟ گفتم جان؟؟؟ گیر آوردن مارو اینا. خوش خدمتی میخواین بکنین از خودتون مایه بذارین. برای ما چرا خرج میتراشین؟ تازه اگه قرار به هدیه گرفتن باشه نوع هدیه رو ما باید تعیین کنیم. نه اونا. طلا؟؟؟؟؟؟ اینا ما رو گرفتن؟؟؟؟؟؟؟؟ فکر میکنن سر گنج نشستیم. امروز مادره رو میبینم . بهش قضیه خونه رو میگم. که بفهمه پول یامفت نداریم خرج اتینا کنیم. والا. اصلا درک ندارن.

سلام پرنسس با کلاس من خوبی بانو
چه خوب که زودتر تعطیل میشی چه خوب تر که مسافرت می ری عزیزم
منم دوس دارم ددر دو دور که حیف یه کم بار مالی فشار اورده به همسر و باید دندون رو جیگر بزاریم
هر جا هستی خوش باشی
پاسخ:

سلام فری بانو. چطوری؟؟؟؟ راستش ما هم الان شدیدا محتاج پول و مادیات هستیم جهت ابتیاع منزلگاه. ولی کو فهم و درک و شعور؟ تفریح نباید کنسل بشه. الویت زندگی خانواده همسر تفریح و گشت و گذاره. یه اعتقادی دارن که معتقدن هر چی پول دارن رو باید خرج کنن جهت خوشگذرونی. یه بار خواهرش بهم گفت من حاضرم حتی پول قرض کنم برم تفریح. تز این خانواده اینه. دقیقا نقطه مقابل من. 

تو هم خوش باش عزیزم. من که فعلا در حال حرص خوردنم. 

تازه باهاتون آشنا شدم...شروع کردم به خوندن...لذت میبرم...روزگارتون پر از آرامش
پاسخ:
روزگار تو هم پر از آرامش عزیزم. خوش اومدی.
پرنسس فکر کنم خوش بگذره حالا درسته با قوم شوهره ولی یه تجربه ایه دیگه ،برو حسابی خوش بگذرون 
راستی چند وقتیه هی یاد اصطلاح مست موس می افتم واسه خودم می خندم معنیش چی بود؟ 
پاسخ:

آره خوش که میگذره. البته چون چشم دیدن همسر رو ندارم نمیدونم قراره چطور پیش بره.

وقتی میگن طرف مست موس داره یعنی خیلی خوشه. خیلی حوصله داره. خیلی سرحاله. خیلی سر ذوقه. وقتی آدم مسته چه حالی داره. این هم همون معنی رو داره.

خوب بود؟ توضیحات کامل بود؟

۰۴ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۰۰ خــآ نـومـی
آخی بیچاره همکارتون چقدرسخته 
پرنسس جون خوش بگذره 
انشالله که پولتون جور بشه و زودتر خونه بخرید
پاسخ:

آره خب براش خیلی سخته. اتفاقا از این آدمایی هست که خیلی به پدر و مادرش وابسته ست.

مرسی . انشاء الله. فعلا که فقط به همین خونه خریدن فکر میکنم.


چقدر خانواده همسر با نمک به نظر میرسن😄خوشم میاد از آدمهای خوش گذرون ولی خب آینده نگری هم لازمه زندگیه.منم اگر بشه دوست دارم برم ترکیه خانواده ام رو ببینم،خودم هم دوست دارم استانبول برم هم یک ریزورت.شوهرم میگه استانبول ،مامانم میگه ترکیه چیه اخر تابستون سرده،بریم تایلند،فکر کنم اخرم هیچ جا نریم
پاسخ:
بانمک؟؟؟ آره باهاشون باشی خوش میگذره. ولی طرز فکرشون با روحیات من زیاد جور در نمی یاد. خانواده ات ترکیه ان؟ امیدوارم جور بشه یه سفر خوب برین که به همتون خوش بگذره.
عالی بود 
پاسخ:
فدای تو. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی