ناگفته های پنهان زندگی

آخرین مطالب

پمپ بنزین

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۵۴ ق.ظ

من هر وقت میرم پمپ بنزین خودم پیاده میشم و بنزین میزنم. نمیدونم چرا اینکار از نظر خانمها کار سختی محسوب میشه. ما خانمها همه جا ادعا داریم از مردها هیچی کم نداریم و خودمون از عهده کارهامون برمی یایم. اونوقت نوبت به بنزین زدن که میرسه نمیدونم چه حکمتیه اینو بی کلاسی میدونیم.

خب چرا؟ مگه چه عیبی داره؟ اتفاقا خیلی هم خوبه. من کلا دوست ندارم وابسته باشم. وقتی رفتم پمپ بنزین منتظر باشم یکی بیاد ازم سوییچ بگیره و برام بنزین بزنه. خب چه کاریه؟؟ مگه خودم چلاقم؟

اما دیروز وقتی رفتم بنزین بزنم دیدم یک عدد پسر سریع اومد و خواست برام بنزین بزنه یهو گفتم باشه حالا این یه بارو بذار اون بزنه. حالا که اومد بزار انجامش بده. ماشینو یه جوری پارک کردم که مونیتور رو نمیدیدم. بهش گفتم 30 تا بزن. بعدش هم یه پونصدی هم اضافه دادم به نشانه تقدیر از عمل شرافتمندانه آقا.

بعد که ماشینو روشن کردم و حرکت کردم یهو چشمم خورد به آمپر بنزین. آمپر به نصف هم نرسیده بود. باک ماشین من 50 تا ظرفیت داره. منم بنزین داشتم و رفته بودم پمپ بنزین. اگه  خالی خالی هم بود باز هم نصف میشه 25 لیتر. که نصف هم نبود.

الان چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی سرم کلاه گذاشت مرتیکه؟؟؟؟؟؟؟؟ انقده غیضم گرفت. با خودشون فکر میکنن خیلی زرنگن. خیلی پشیمونم که پیاده نشدم و مونیتورو چک نکردم. چقدر راحت میذاریم ملت سرمون کلاه بذارن. پیش خودش چقدرم خوشحال باشه که مثلا کرده تو پاچه ام.

یعنی مردک چند لیتر رو برام کم گذاشت؟؟؟؟ یعنی 10 تومن ازم زده؟؟؟؟ تازه ازش تقدیر و تشکر هم کردم.

ولی زمانیکه داشت 500 اضافه ازم میگرفت یه لحظه حس کردم اونو راحت نگرفت. یعنی با مکث گرفت.

اینجا بود که شک کردم یه غلطایی کرده باشه. بادی لنگوئج خیلی چیزا رو نشون بده. در ناخودآگاه خودش اونو حق خودش نمیدید و راحت قبول نکرد.

آخ که من چقدر خنگم. اصلا اون پوله برام مهم نیست ولی اینکه احمق فرض بشم اذیتم میکنه.

حواستون باشه تو این مملکت به هیچ کس اعتماد نکنین. بخصوص اگه خانم هستین.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۹
پرنسس معتمد

نظرات  (۴)

اتفاقا منم خیلی دوست دارم خودم ماشینو بنزین بزنم ولی نمیدونم چرا تا حالا یاد نگرفتم! عجب آدم نامردی بوده! آدم اگه خودش اون مبلغ رو به یکی ببخشه خیلی دلش خرسنده ولی وقتی سرش حرکت بزنن انگار کبریت گرفتن زیرش آتیشش زدن! من اگه بودم میرفتم به جایگاه دار میگفتم مراقب نیرواشون باشن سر مردم حرکت نزنن! طرف رو نشون نمیدادم که از نون خوردن بیوفته ولی یه طوری میگفتم که هم اون گوشی دستش بیاد هم بقیه همکاراش اگه همون راه  رو ادامه میدن
پاسخ:

خب یاد گرفتنش کاری نداره. خیلی آسونه. من خیلی وقته خودم بنزین میزنم. انقدر خوبه. منت کسی رو هم نمیکشم. اون مردک خیلی نامرد بود. من دیگه حال نداشتم برگردم و پیگیری کنم. ولی تصمیم دارم دفعه دیگه همون جایگاه برم پیش همون آقاهه. ببینم بازم همین کارو میکنه یا نه. ایندفعه همون لحظه پیاده میشم و مچشو میگیرم.


سلام خانوم خانوما
خب من هیچ وقت خودم بنزین نمیزنم یعنی حالشو ندارم پیاده بشم خخخخخخ
این اتفاق واسم افتاده .... از اون روز فقط چک میکنم .... چشم برنمیدارم تا قطره اخری رو که بنزین میزنن ....
پاسخ:
ئه پس همه جاییه. چقدر این موجودات بیشعورن. منم از این به بعد دیگه چک می کنم تا با پررویی تمام نکنن تو پاچمون. عجب جونورایی هستن.
آخ که من اینجور موقع ها چقددد داغ میکنم و تا نرم حقمو بگیرم آروم نمیشم.
چقد بده که شرایط جوریه که به جای اینکه اعتماد کنیم به بقیه، هرجا میریم باید شیش دنگ حواسمون رو جمع کنیم که سرمون کلاه نره
پاسخ:
منم همون اندازه داغ کردم ولی حال نداشتم اون مسیرو برگردم برم حقشو بذارم کف دستش. تازه نمیتونستم هم ثابتش کنم. اینجا ایرانه عزیزم. همکارم میگفت تو این تعطیلات تو ترافیک سنگین گیر کرده بودن. یه دستشویی بین راهی بود نفری 1000 تومن میگرفت تا اجازه دستشویی رفتن بده. درواقع آب رو قطع میکرد میگفت هر کی میخواد دستشویی بره باید 1000 تومن بده. ملت هم کلافه از تو ترافیک موندن چاره ای جز پرداخت نداشتن. یه همچین مردمی داریم.
کلا محیط های کارگری بیشترشون افراد بی سرپا هستند که سابقه دزدی دارند.البته تو آدمای با کلاس هم دزد زیاده.کلا چند ساله تو کشورمون خیلی ها دزد شدن.
ریئس بانک ملی و بانک صادرات معاون اول ریئس جمهور  بیمه مرکزی و............
دزد شاخ و دم نداره.دزد به کسی میگن که آدم فرصت طلبی است که از نا آگاهی یا بی خیالی دیگران جیبش را پر میکند.
دنبالش نرو.یک روزی گیر یکی میوفته و حالشو میگیره.خدا به وقتش تلافی میکنه.
پاسخ:
نه دنبالش نرفتم ولی دیگه اون پمپ بنزین هم نرفتم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی