ناگفته های پنهان زندگی

آخرین مطالب

مسابقات

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۱۸ ب.ظ

 راستش مسابقات تنیس وزارت .... تو مرداد برگزار میشه و از اونجاییکه ما عضو تیم هستیم از ما دعوت به عمل اومد که بریم.

مسابقه تو ارومیه هست.

من چه جوابی دادم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتم نمی یام.

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راستشو بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حال ندارم. میخوام خونه ام باشم استراحت کنم. خسته ام. من همیشه خسته ام. همیشه خواب دارم. چیکار کنم خب؟

همین دیشب مسابقه جام رمضان اداره بود تو باشگاه. بعد از افطار کشون کشون خودمو بردم باشگاه مسابقه هم دادیم.

همه خانمهای اداره حضور داشتن برای مسابقات. ببین این جایزه چه ها که نمیکنه؟؟؟

ما هم رفتیم و به هر حال جایزه ای نصیبمون خواهد شد.

ساعت حدودای 11 برگشتم منزل. دیدم آقا خونه رو چراغونی کرده. خیلی به کم نوری حساسه. تمام برقهای خونه رو همیشه روشن میکنه منم پشت سرش میرم همه رو خاموش میکنم.

یعنی به تعداد مورد نیاز روشن میذارم.

اسپیلت هم روشن بود. درصورتیکه دیشب هوا خنک بود. پنجره ها که باز می شد بادهای شدیدی می وزید.

اونم خاموش کردم.

بالاخره یکی باید سرش تو حساب کتاب باشه دیگه. اوشون که ولخرج تشریف دارن.

آخ گرسنمه. تمومم نمیشه بریم خونه یه چیزی کوفت کنیم.

یه غذایی رو جدیدا درست میکنم ممکنه با مزاج خیلی ها سازگار نباشه ولی من نمیدونم چرا اینقده دوست دارم.

نودل آماده رو میگیرم پاکتشو باز میکنم نودل ها رو خالی میکنم تو قابلمه بعد چاشنی که توش هست رو میریزم روی نودل. بعد توش یه لیوان آب جوش میریزم بعد میذارم بالای گاز بعد که جوش اومد و آبش در حال اتمام بود اندکی تن ماهی بهش اضافه میکنم. البته روغن تن ماهی رو جدا میکنم و توش نمیریزم.

بعد یه چنگال میگیرم و می یفتم به جون نودلها. انقده بهم میچسبه...... رفتم خونه بازم درست میکنم دلم میخواد.

میگن آدم وقتی یه کمبودی تو بدنش داره غذایی که جبران کننده اون کمبود هست براش لذیذ میشه. من احتمالا ماهی خونم کمه. یعنی مواد مغذی توی ماهی تو بدنم کمه. به خاطر همین این غذا رو دوست دارم. شایدم اینجور نباشه ها. نمیدونم.

تموم شد . دیگه باید برم خونه. روز خوش.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۲
پرنسس معتمد

نظرات  (۴)

گودزیلاهای خواهرمنم همییییشه نودل میخورند
البته بدون تن
من ماکارونی هم دیگه خیلی مجبوربشم میخورم
چه برسه به نودل :)
پاسخ:

آفرین به گودزیلاها. تو چرا  نمیخوری؟؟؟؟ دوست نداری یا برات ضرر داره؟؟؟؟؟ یه بار این روش منو امتحان کن. خوشت می یاد. یعنی به احتمال زیاد خوشت می یاد. راستی مینا جون حالت چطوره؟؟؟؟ خوبی؟؟؟؟؟ بهتر شدی؟؟؟؟؟؟؟؟

اوف که از خستگی نگو که منم جزء سردمداران همیشه خسته هستم! نمیدونم به قول تو چرا همیشه کمبود خواب دارم و خسته و داغون و له م! اگه راه چاره شو پیدا کردی بهم بگو شدید نیازمند رهایی از بندش هستم! اتفاقا امشب به همسرم میگفتم اینقدر دلم میخواد وقتی میخوابم یه خواب طولانی و عمیق داشته باشم طوری که وقتی بیدار میشم تمام خستگیهام از وجودم بیرون رفته باشه! ولی زهی خیال باطل! اگه شبا ۳ تا ۴ ساعت یکسره بخوابم من و اینهمه خوشبختی محاله!!! :))
راستی منم با غذاهای ابتکار و صد البته آسون کاملا موافقم! ؛)
پاسخ:
مژی جون تو الان بچه داری و خستگیهات کاملا طبیعیه. من که نی نی ندارم چرا انقدر خسته ام؟؟؟؟؟؟ فکر کنم این کسالت بخاطر آب و هوای مرطوب اینجاست که همه رو خواب آلود و خسته میکنه. وگرنه من هفته قبل برای چهل دایی همسر رفته بودم سمنان اونجا اصلا اینجوری نبودم. فقط خیلی گرمم بود. گرمای محیط خشک و کویری رو اصلا نمیتونم تحمل کنم. گرمای هوای مرطوب و عرق کردن رو هم نمیتونم  تحمل کنم. خب فهمیدم مشکلم با گرماست احتمالا. باید برم به سرزمینهای مادری. باید برگردم روسیه. میدونی که من یکی از اجداد چند نسل پیشم روس بوده عزیزم. منم شدید به روسیه علاقمند شدم. باید یه روزی برگردم همون جا.
واقعا؟ جدی میگی یا شوخی میکنی؟ من روسیه نرفتم هیلی دوست دارم برم. راستی من قبل از می نی هم خسته بودم الان شدتش بیشتر شده فقط
پاسخ:

آره بابا جدی میگم. یه رگ روسی دارم تو اجدادم. روسیه رو حتما برو. واقعا عالیه. من و همسر هر دوتامون دلمون میخواد دوباره بریم. خب پس احتمالا منم بعد از نی نی همینجوری میشم.

هوای تهران کسل میکنه خسته میکنه چون آلودگی داره.
هوای شهرهای کوچک بهتره.آرامش بیشتری هم میده.
البته روحیه داغون شما بشدت نیاز به مسافرت  و خلوت در تنهایی و پیاده روی تو بوستانها و پارک های آروم داره.اینها برای تغییر روحیه ات خوبه.
ماهی هم زیاد بخور البته کنارش سیر و خرما بخور.چون ماهی سرده و اونها گرم.
زیاد به اعصابت فشار نیار یهو دیدی در میانسالی زانو درد کمردرد میگرن و سر درد عصبی و استفراغ و تهوع اومد سراغتون.از من گفتن بود.
زیاد فکر چیزهای نا خوشایند را نکن.آرام باش و بی خیال.
حرص همسر هم نخور.زیاد رو رفتارش گیر نباش.
پاسخ:
چشم عزیزم. مرسی بابت اینهمه راهنمایی مفید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی