ناگفته های پنهان زندگی

آخرین مطالب

گوشی آیفون

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۰۵ ب.ظ

خیلی بدم می یاد اکثر آدمهایی که گوشی آیفون دارن فکر میکنن دیگه خیلی شاخ شدن فکر میکنن همه گوشی های دیگه آشغالن و همه آدمای دیگه خیلی دهاتی ان که آیفون نمیخرن.

از این طرز فکر متنفرم. به دلایل خیلی زیاد من نمیتونم با گوشی آیفون ارتباط برقرار کنم. چیزی که از نظر آیفون دارها برند و اختصاصی بودن محسوب میشه از نظر من محدودیته.

برای کوچکترین کاری که درب و داغونترین گوشی ها هم انجام میدن گوشی آیفون اپلیکیشن خاص میخواد.

منی که نه وقتشو دارم نه حوصلشو مطمئنا موقع خرید گوشی که میشه میرم یه برندی رو انتخاب میکنم که باهاش راحتتر کنار بیام در عین حال گوشی به روز و پیشرفته ای هم باشه.

من پارسال سامسونگ اس سون خریدم شهریور ماه بود. از اون زمان تا حالا حتی برای یه ثانیه هم پیش نیومد که پشیمون شده باشم از خریدم یا حس کرده باشم از عهده یه کاری بر نمی یاد. دقیقا برعکس خیلی باهاش راحتم. از همه امکاناتش از دوربینش هرچیزی که مورد نیازم هست از نظر من بی نقصه.

5 نفر تو اتاقیم. همه آیفون دارن غیر ازمن. صحبت از گوشی میشه چنان میکوبن گوشی منو که انگار یه تیکه آشغال دستمه. هر چی هم ازشون میپرسم شما دقیقا چه کار خاصی با گوشیتون میکنین که من نمیتونم انجام بدم همه ساکت میشن. جوابی ندارن که بدن بازم میگن نه اپل یه چیزی دیگه ست.

تا اینکه امروز دیگه جوش آوردم به همشون گفتم حرکتشون حرفاشون کارهاشون خیلی زشته. من اگه بخوام اپل بخرم نه مشکل مالی دارم نه چیز دیگه. اگه نخریدم و نمیخرم بخاطر اینه که دلم نمیخواد. دوستش ندارم و باهاش راحت نیستم. هیچکس حق نداره به انتخاب و سلیقه من ایراد بگیره و منو زیر سئوال ببره.

میگن بابا داریم شوخی میکنیم.

گفتم شوخی یه بار. دوبار. سه بار. 10 بار.

نه هر دفعه هر جا به هر دلیلی به هر مناسبتی.

حال منو به هم زدم با این عقده ای بازیهاشون. گفتم به همشون که همتون تا حالا چندین بار این برخوردو داشتین . منم خیلی ناراحت شدم لطفا دیگه تکرار نشه. حق ندارین وسایل منو زیر سئوال ببرین. شعور و شخصیتمو خورد کنین بخاطر سلیقه ام یا انتخابم.

یکیشون سعی کرد از دلم در بیاره. یکیشون گفت من که هیچوقت اینجوری حرف نزدم. یکیشون هیچی نگفت (این یکی زیاد اپل اپل نمیکنه. حس میکنم خودشم زیاد باهاش راحت نیست). یکیشون برام قیافه گرفته مثلا ناراحت شده. بهش بر خورده که من اینجوری حرف زدم. چه رویی دارن ملت.

همین امروز با صدای بلند با خنده هیستریک به من میگه خیلی ناراحتی اپل نخریدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوبه شوهر خودم بالاترین مدل گوشی آیفون رو داره تا حالا صد بارم بهم گفت گوشیتو با من عوض میکنی گفتم نه من اصلا با گوشیت راحت نیستم.

خیلی عصبانی شده بودم. الان اتاق در سکوت مطلقه. حقشون بود. یه جایی باید یه سری آدمها رو نشوند سر جاشون.

همچین گوشیشونو دست میگیرن انگار شمش طلاست. چقدر بچه این. چقدر لوسین. چقدر عقده ای هستین. منو مجبور میکنین اینجوری عکس العمل نشون بدم.

اعصابمو به هم ریختن.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۳
پرنسس معتمد

نظرات  (۷)

اتفاقا منم اس سون دارم خیلی هم راضیم. منم میتونستم اپل بگیرم ولی واقعا اپل خیلی خز شده. هر کسی از راه رسیده برای پز اپل گرفته دستش ( البته نه همه ولی خیلی ها) من کیفیت دوتا عکس که یکی با سامسونگ گرفته شده بود یکی با اپل مقایسه کردم (نمیدونستم کدوم عکس مال کدوم گوشیه) اصلا قابل قیاس نبودن. عکس سامسونگ خیلی شفاف و پوستری بود ولی عکس اپل تیره و کدر بود. در صورتی که هر دوتا از یه فاصله و یه زاویه گرفته شده بودن. در مجموع اعتقاد دارم اپل واقعا گوشی خزی شده. کلاس خودشو از دست داده
پاسخ:
چقدر جالب. منم اتفاقا عکسها رو مقایسه کردم. بنظر منم سامسونگ کیفیتش بالاتر بود. خداییش چه تفاهمی داریم. راستی مژی جون همسر عزیز ماشین ثبت نام کرده ایشالا به زودی تحویل میگیره دست از سر منو ماشینم بر میداره. راحت میشم.
از لحاظ کار با نرم افزارها هم خیلی interface بدی داره اپل. به قول تو ساده ترین کارها رو نمیشه به راحتی باهاش انجام داد. فقط برند هستش وگرنه حیف پول
پاسخ:
دقیقا منم همین نظر رو دارم. خیلی ها هم همینجوری فکر میکنن. حالا به اپل دارها بر نخوره خواهشا.
والا دروغ چرا من دلم نمیاد خیلی پول پای گوشی بدم- همیشه هم گوشیام سامسونگ بوده در مدلهای مختلف- خیلیم خوبن :)))
پاسخ:

واقعا خیلی خوبن. هر کسی یه نظر و عقیده ای داره که محترمه. نباید افکار و عقاید دیگرانو زیر سئوال برد اونم با تمسخر و خنده و لوده بازی.


وااااااایییی چه جالب
تمااااااااام حرفات حرفای من بود در برابر افرادی که هی میگند گوشیت به درد نمیخوره
من سونی اکسپریا زد وان دارم
خیییییلی هم دوسش دارم
دوربینش20/7مگ هست
والامن اگه باهاش وبلاگ وتلگرام نمیرفتم،قطعا همون گوشی نوکیا ساده ی اولیه ام رو دستم میگرفتم
نمیدونم این گوشی من با گوشی مثلا4_5 تومنی چه تفاوتی داره
براماها که قصدمون فقط برقراری ارتباطه والا هیچ تفاوتی نداره
منم واقعا ازنظرمالی هیچ مشکلی ندارم
اما هرچی فکرشو میکنم ارزششو نداره مثلا بیام۴ تومن هزینه کنم 
خب چه کاریه اخه
اما در کل به منم هررررر روز پیشنهاد میشه اخرین مدل رو بخرم چرا که برا شخصیت من زشته این گوشی دستم باشه
:|
پاسخ:

کلا مردم ما عادت دارن رو همه چی نظر بدن . اصرار هم دارن که فقط نظر خودشون درسته. یعنی فقط خودشون میفهمن. این فرهنگ باید جا بیفته که به سلیقه و انتخاب و نظر همدیگه احترام بذاریم. هنوز خیلی مونده تا یه سری بدیهیجات رو ملت یاد بگیرن. مینا جان تا اون موقع باید تحمل کرد. شنید و رد شد. باید یه جوری سر کرد دیگه.

گوشیت هم خیلی خوبه. مهم اینه که تو باهاش راحت باشی که هستی.

من که گوشیم هوآوی پی ایت لایت هستش بخاطر مارکش کلی هم متلک شنیدم ولی عاشقشم دوربین و همه چیش عالی کارایی عالی خیلی هم کار باهاش راحته خوشگل و ناز هم هست یه ساله دارمش یه بارم پشیمون نشدم از خریدش یکی هم که هنوز به هوآوی میگفت هاوایی تا مارک گوشیمو دید گفت هاوایی خوب نیس گفتم شما اول برو رو سوادت کار کن هوآوی رو نخونی هاوایی بعد بیا نظر کارشناسانه بده.. الان هنوز باهام قهره خیلی کیف میده که قهره :))))))
پاسخ:
چقدر رک و راحت جوابشو دادی. بعضی وقتها لازمه. تا ملت یاد بگیرن دخالت بجا نکنن. گوشیت هم خیلی خوبه. وقتی هم باهاش راحتی و کاراتو پیش میبره دیگه چه مشکلی هست؟؟؟ هر جور دوست داری زندگی کن و از زندگیت لذت ببر. به هیچکس هم اجازه نده با نظرات بی موردش روت تاثیر منفی بزاره. والا. به همه چی کار دارن ملت.
خب مباااارکه. به سلامتی. راحت شدی. تبریک میگم عزیزم
پاسخ:
مرسی. حالا فقط این 30 روز کاری نمیگذره که زودتر ماشینشو تحویل بگیره من راحت شم. باور کن دارم روز شماری میکنم.
وای یبار هم خودی نشون دادی.خوشم اومد ازت.واقعا گل کاشتی.تمام همکاران شما متاسفانه چون هنری ندارند یا قیافه ندارند مجبورند با گوشی آیفون پز بدهند.
شما چون هم قشنگی هم فهمیده هم سیر از این بچه بازیها براتون مدل گوشی مهم نیست.
اما باید حالیشون میکردی اینقد کاری به وسیله شخصی دیگران نداشته باشند.
حالا خوبه گوشی من اینقدر ساده است که الان تو بازار 100 هزار تومن است.
آخه گوشی موبایل هم کلاس داره.واقعا بعضی ها عقده ای هستن.کمبود دارند.
تنها خاصیتی که باهاش پز بدهند همین موبایل است و اگر موبایل ازشون بگیری هیچی ندارند.بی خاصیت بی خاصیت هستند.
خودت ناراحت این آدمک های عقده ای بی خاصیت بی هنر نکن.
شما خودت یک پا جواهری
پاسخ:
چرا اینقدر منو خوب میبینی؟ شرمنده ام میکنی. خودم فکر نمیکنم انقدر خوب باشم. ولی آره واقعا از اون موقع دیگه حرف گوشیشونو نزدن. خدارو شکر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی