ناگفته های پنهان زندگی

آخرین مطالب

همکار نچسب

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۴۴ ق.ظ

آقا من از این همکاره بدم می یاد. بدم می یاد. بدم می یاد. اصلا تحمل حضورشو ندارم. خیلی لوس و چندشه.

از عشوه ریختنش متنفرم. بخصوص وقتی با آقایون حرف میزنه لحن صحبتش لوس و پرعشوه ست. اییییییی چندشم میشه وقتی میخواد خودشو لوس کنه لباشو آویزون میکنه ادای بچه ها  رو در می یاره.

 خدا نکنه یه ارباب رجوع بیاد انقد باهاش بد حرف میزنه آدمه جرئت نمیکنه حرف بزنه درخواستشو بگه.

ما اینجا موظفیم جواب ارباب رجوع رو بدیم. طرحهایی داریم تو اداره در مورد تکریم ارباب رجوع. کلی تاکید میشه رو این مسئله. ولی خانم نمیفهمه. از همه طلبکاره. انگار تو این اداره وظیفه ای جز چک کردن اینستاگرام و نت گردی نداره.

خدا رو شکر بیشتر مواقع حضور نداره. یا دیر می یاد یا اصلا نمی یاد یا وقتی هم هست تو اتاق سر جاش نیست. میره تو اتاقهای دیگه بگو بخند. کلا از هفت دولت آزاده. نمیدونم چرا کسی هم بهش گیر نمیده بابت عدم حضورش.

شاید باورتون نشه ولی ساعت کاری ما هفت صبحه خانم ساعت 10 تشریف فرما میشن اداره تازه اونم روزهایی که افتخار بدن و تشریف فرما بشن 10 بیان. اکثر مواقع استعلاجی تشریف دارن.

نمیدونم چرا  انقدر دارم نق میزنم. حس کردم نق دونیم پر شد. از اونجاییکه از اول امسال اصلا غیبت نکردم نمیتونم این حرفارو پیش کسی بزنم مجبورم اینجا با همه share کنم. دوستان و عزیزان از این به بعد آمادگی سهیم شدن در غیبتهامو داشته باشین. اگه نگم می ترکم. مجبورم دیگه.

در مورد همسر هم نق زیاده ولی حوصله شو ندارم. فردا روز مرده و من هنوز هیچ چی نخریدم هیچ چی هم مد نظر ندارم.

حالا چه کنم؟ هوا هم خنک شده . این دو سه روز یکمی گرم شده بود ما تیپ بهاری میرفتیم بیرون. الان دوباره خنک شده احتمال بارش هم هست.

ای وای چی بخرم؟ ولش کن هیچی نمیخرم. اون روز زن به من 200 تومن پول داد. البته به زور گرفتم ازش. نداده بود به روی خودشم نمی آورد انقده نق زدم و در موقعیتهای مختلف متذکر شدم که بالاخره برای بستن دهن من بهم پول داد.

حالا منم باهاش همینکار رو بکنم؟؟؟؟؟؟؟


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۱
پرنسس معتمد

نظرات  (۵)

سلام پرنسس جون.200 هزار زیاده بنظرم.ی کاری کن که خودت ازش لذت ببری مثلا شام برین بیرون خودت حساب کن کلی هم به خودت خوش میگذره سرش هم منت بزار_اصلا هم من بدجنس نیستم😆_
پاسخ:
سلام عزیزم. فکر خوبی بود. ولی من نبردمش بیرون. هیچی هم براش نخریدم. تازشم برای تولدش هم چیزی نخریده بودم. قشنگ پیچوندمش. انقده حال داد. فقط برای پدر خودم هدیه خریدم. برای پدرشوهر هم هنوز چیزی نخریدم. اگه بخوام بخرم باید همسر هم با من باشه. حوصله تنها انتخاب کردن و تمام مسئولیتها رو به جون خریدن ندارم. نه عزیزم اصلا هم بدجنس نیستی. خیلی هم خوش جنسی.
وااایییی امان از این همکارای نچسب
و متعاقباً لج درآور
ادم دلش میخواد خفشون کنه 
تو دل هیچکسم جا بازنمیکنندا ولی نمیدونم چرا یخده سروسنگین نمیشند 
پاسخ:

آخه خودشون فکر میکنن خیلی باحالن. اگه میدونستن انقدر رو اعصاب همه هستن خب خودشونو یکم جمع میکردن. ادعای باکلاس بودنش ما رو کشت. میگه من همه چی رو مارک میخرم. هر چی هم ما میخریم اولین سئوالش همینه اینه: چه مارکیه؟؟؟؟؟ نمیدونی این بشر چقدر عقده ایه. اصن یه وضعی. اگه بخوام از محسناتش بگم باید یک کتاب چند جلدی بنویسم که متاسفانه نه وقتش هست نه حوصله اش.

احتمالا این همکار محترم!!!!! سهمیه ای ندارن؟ چون معمولا اونایی که با سهمیه میان سر کار این مدلی هستن!
پاسخ:
هیس هیچی نگو. این همکار محترم از اون نورچشمی هاست. اونم از نوع کله گنده اش. خیلی هم کله گنده. مجبوریم اداهاشو تحمل کنیم. اونایی که با سهمیه می یان در مقابل این خانم محترم هیچ ان عزیزم.
سال نو شما مبارک پرنسس بانو
وای که خوشم میاد هم بااعتماد بنفسی هم خوشگلی هم باکلاسی اما عشوه الکی برای ملت نمیای.اینایی که اصولا این تیپ عشوه میان دلشون یه چی میخواد خخخخخخ ولله منم بدم میاد
کادو هم یه گلی چیزی بده کادوی معنوی
فدا مدا
پاسخ:
سال نو شما هم مبارک فری جون. من این همه محسنات داشتم خودم خبر نداشتم؟؟؟؟؟؟؟ مرسی که منو اینقدر مثبت دیدی. کادو هیچی ندادم عزیزم. فقط خیلی معنوی گفتم روزت مبارک عزیزم. خوب بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کافی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سر کار زیاد به افرادی که عصبی ات میکنن توجه نکن اینطوری آرامش بهم نمیخوره.
پاسخ:
همینکارو میکنم. ولی این یکی هم اتاقیمه روزی 9 ساعت جلو چشممه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی