ناگفته های پنهان زندگی

آخرین مطالب

در آستانه سال نو

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۲۹ ب.ظ

معمولا سال نو که میرسه من هزار تا تصمیم جدید میگیرم که مشتاقانه دلم میخواد انجامشون بدم. که البته هیچوقت به مرحله اجرا نمیرسه تصمیماتم. چرا؟؟؟؟ واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انقدر بی اراده ام یعنی؟؟؟؟؟؟؟

رو مخ همسر کار کردم که بره برای خودش ماشین بخره. خسته شدم از بی ماشینی. بعد از آخرین تصادفش وقتی اخم و تخم منو دید بهم گفته بود مطمئن باش دیگه ازت ماشین نمیگیرم. دیگه مال خودت. دیگه سوار اون ماشین نمیشم.

پس چرا هنوز ماشین دستشه؟ چرا من هنوز  بی ماشینم؟ چرا هر روز میگه دیگه ماشینتو نمیبرم باز فردا صبح بدو بدو سوئیچو میگیره؟؟؟؟؟

عجیبه والا.

تصمیمات سال جدید.

1- مثل آدم زندگی کنم. (انقدر نگران و با استرس زندگی نکنم). مگه میشه؟؟؟؟

2- خودمو رو فرم نگه دارم. (هر روز ورزش کنم حتی شده تو خونه )

3 - هر روز زبان بخونم.

4- بی خیالی طی کنم.

5- انقدر به همسر زنگ نزنم هی ازش نپرسم کجایی؟ کی می یای خونه؟ زودتر بیا. و از این حرفا....... اصلا زنگ نمیزنم بهش که انقدر شاکی نباشه ازم که خفه ام کردی. چقدر زنگ میزنی. چقدر محدودم میکنی. ( اصلا هم محدودش نمیکنم. همش وله اینور اونور.)

6- همیشه خوشگل و تر و تمیز باشم. بخصوص تو خونه بعضی وقتها شلخته میشم. باید درست بشم.

7- خساست رو بذارم کنار. خسیس نیستم ولی بعضی وقتها یعنی بیشتر وقتها دست و دلم میلرزه برای پول خرج کردن.

8- غیبت نکنم. غیبت نکنم. غیبت نکن.  چرا نمیفهمم آخه؟؟؟؟؟؟ غیبت چرا  میکنم؟؟؟؟؟؟؟

9- نمازمو بموقع بخونم. تنبلی رو بذارم کنار.

10- شوهره رو آدم کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اوه این اصلا امکان پذیر نیست. بذارم تو برنامه های دراز مدت 50 ساله.

11- صبحها زود بیدار بشم و تاخیری نخورم. دیگه تاخیری خوردن بسه.

12- خونه رو تمیز نگه دارم. نذارم نامرتب شه. (چه برنامه های سختی در پیش گرفتم!!!!!!)

13- تو اداره زیاد عینک نزنم. بدون عینک قیافه ام بهتره.

14- بطور مرتب برم دندونپزشکی و دندونهامو همیشه سالم نگه دارم.

15- رو مخ همسر برم تا برای خودش ماشین بخره دست از سر ماشین ما برداره به سلامتی.

فعلا همینا بسه. امیدوارم حداقل یکیشو به مرحله اجرا برسونم.

صندلی اداره ام امروز شکست. الان صندلی گردان ندارم رو یه صندلی خشک بی حرکت نشستم تکون نمیتونم بخورم پاهام و نشیمنگاهم درد گرفت بوخودا.

حالا حالا هم صندلی نمیخرن برام. چون باید بر طبق بودجه سال جدید بخرن. باید با این صندلی ناراحتم کنار بیام متاسفانه.

خیلی بی ریخته. بدم می یاد  روش میشینم.

به مدیر گفتم از انبار یه صندلی اسقاط هم شده برام پیدا کنین حداقل گردان باشه من باهاش راحت کار کنم این چیه؟ حالم به هم زد.

اوه اوه وقت تموم شد تعطیل شدیم. فعلا بای.


موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۵/۱۲/۲۱
پرنسس معتمد

نظرات  (۷)

تصمیمات جالبی بودن. منم باید یه سری هاشون رو اگه بشه تو سال جدید برای خودم انجام بدم. مثل موارد: 1 و 2 و 4 و 6 و 7 و 9 و 11 و 12 و شاید موارد دیگه که اینجا قید نشده. ایده جالبی بود. امیدوارم منم بتونم از پسشون بر بیام. راستی پیشاپیش سال نو مبارک. ان شاالله سال خوب و خوش و پر از آرزوهای برآورده داشته باشی.
پاسخ:
چه تفاهمی داریم. سال نو تو هم مبارک عزیزم. اولین سالیه که نی نی خوشگلت هم کنارته. فکر کنم خیلی باحاله. خیلی هم خاطره انگیزه. مواظبش باش. بوس بوس.
آره خدا رو شکر ما امسال 3 نفری هستیم پای سفره هفت سین. ان شاالله به زودی قسمت شما.
پاسخ:
مرسی عزیزم. ان شاالله.
راستی پرنسس جون اون همکارت که باهاش حرف زدی در مورد دوست همسر ....آخرش چی شد؟آقاهه زنگ زد؟
پاسخ:
سلام فریبا جون. اون آقاهه  زنگ زد و یه مدت با هم در ارتباط بودن البته خیلی کم. یعنی آقاهه دیر دیر زنگ میزد و چند بار هم قرار گذاشته بودن همدیگه رو ببینن هی کنسل میکرد و ... تا اینکه بالاخره همدیگه رو دیدن. دختره از پسره خیلی خوشش اومد. گفتم که پسره خیلی خوش تیپ و خوش قیافه و با شرایط عالی بود. کلا اخلاقشم یجوریه که دخترا رو جذب میکنه. بنظر میرسه دختره از نظر احساسی درگیر شده بود ولی پسره زیاد روی خوش نشون نمیداد. تا اینکه دختره خسته شد و با یه پیام خداحافظی کرد. پسره حتی جواب اون پیام رو هم نداد. و این رابطه در نطفه خفه شد. به همین سادگی. به همین خوشمزگی. بعدها از همسر پرسیدم علتش رو جویا بشه. ملتفت شدم که پسره زیاد جذب دختره نشد. درصورتیکه دختره هم از نظر قیافه هم اندام هم اخلاق خیلی خوب بود. پسره دنبال چیه خودم هم نمیدونم. بنظر میرسه دنبال بهانه ای برای فرار از مسئولیت و تعهد ازدواج بود. اینجورین دیگه این موجودات ناخلف.
چه بد!کلا امیدوارم اینجور آدم مغروری گیر ی مغرورتر از خودش بیفته تا از خجالت هم دربیان
پاسخ:
آره باهات موافقم. میتونست  خیلی مودبانه قضیه رو تموم کنه. دختره خیلی منطقیه. متوجه میشد. ولی پسره همش دختره رو بلاتکلیف میذاشت. خب این خیلی بده. حتما گیر یه آدم مثل خودش یا بدتر می یفته. این قانون زندگیه. مطمئنم.
سال جدید مبارک پرنسس جان 
ایشالا سال جدید سال رسیدن به آرزوها و عملی کردن اراده ها باشه 
پاسخ:
سلام آیلین جان. مرسی عزیزم. ایشالا امسال سال خوبی هم برای تو و هم خانواده ات باشه.
عیدت مبارک عزیزم امیدوارم به همه برنامه هات برسی 
پاسخ:
عید تو هم مبارک عزیزم. سعی خودمو میکنم ولی کلا اصلا حال و حوصله ندارم. سال برام خوب شروع نشد. خیلی بی انگیزه ام. 
تو اداره عینک دودی میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
نه عینک دودی نمیزنم تو اداره.  عینکم طبیه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی