ناگفته های پنهان زندگی

آخرین مطالب

بیش فعال

دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۰۲ ق.ظ

دیروز یه عالمه کار کردم. هم تو اداره خیلی فعال بودم. هم تو خونه. تازه حدود یه ساعت هم پیاده روی کردم. وقتی رسیدم خونه هم رفتم تو آشپزخونه سه مدل غذا درست کردم.

یعنی مرغ رو از روز قبل درآورده بودم از فریزر گذاشته بودمش تو یخچال.

دیروز به محض اینکه رسیدم خونه مرغ رو گذاشتم آب پز بشه بعد که پخت و خلالیش کردم دیدم خیلی زیاد شد با خودم فکر کردم چیکارش کنم. اول با یه مقدارش الویه درست کردم. دیدم زیاد اومده بقیه شو یه مقدار کوکو مخصوص درست کردم. مابقی رو هم شاورما درست کردم.

چون مرغ اگه تو یخچال بمونه بو میگیره بدم می یاد. باید همون روز تبدیل به غذا بشه.

اینجوری شد که الان تو یخچال سه مدل غذا دارم خیالم راحت شد حداقل تا دو روز غذا درست کردن ندارم.

دیشب ساعت 10 خوابیدم از بس خسته بودم. ولی صبح وقتی بیدار شدم حس کردم خوابم کافی بود. سرحال بودم.

راستی یه چیزی که خیلی برام جالبه اینکه من امسال تو پاییز و زمستون اصلا سرما نخوردم. با وجویکه هر روز تو هر هوایی پیاده روی کردم. من همچنان رو حرفم هستم و هر روز از یه جایی تا خونه پیاده میرم.

خیلی وقتها هوا خیلی سرد بود و من مستقیم در معرض باد  بودم ولی بازم سرما نخوردم.

حالا فهمیدم چرا اروپاییها تو هر هوایی راحت بیرون میرن. مثل ما نازک نارنجی نیستن تا دو قطره بارون میبینیم می چپیم تو خونه از کنار بخاری تکون نمیخوریم. خداییش خیلی لوسیم. تازه خونه رو هم انقدر گرم میکنیم که بیشتر باعث سرما خوردنمون میشه.

البته این پیاده رویها خیلی خوبه ولی من حدود 2-3 هفته خیلی تو غذا خوردن ناپرهیزی کردم ناراحتم حس میکنم دارم تپلی میشم. باید دوباره بیام رو فرم. اگه بتونم تا عید فقط 2 کیلو کم کنم عالی میشم. فعلا که از اول همین هفته شروع کردم مراعات کردن.

دلم میخواد عید بریم خارجه. حوصله مهمانداری ندارم. ماشالا یکی دوتا هم نیستن. این میره اون می یاد. خیلی خسته کننده ست.

از طرفی خب سفر هم خسته ام میکنه. کاش میشد یه چند روز تو خونه استراحت مطلق داشتم و کلا خستگیهامو میریختم پایین دوباره سرحال میشدم ولی نمیشه. راستی من روکش مبلهام یه خرده کدر شده میتونم با شامپو فرش تمیزشون کنم یا روکشها رو در بیارم بندازم تو ماشین لباسشویی؟



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۴
پرنسس معتمد

نظرات  (۷)

شاورما چیه؟ باز خوبه همسرت غذای مونده میخوره- منم خیلی دوس دارم تو تعطیلات غذای چن روزو بپزم اما شوهرم نمیخوره
---
روکشارو بنداز ماشین و خلاص- کی جون داره بسابه اخه
پاسخ:

شوهرم آره غذای مونده میخوره خدارو شکر. اگه نمیخورد که بیچاره میشدم. اصلا نمیتونم هر روز آشپزی کنم.

یعنی بندازم تو ماشین خراب نمیشه؟؟ باشه. همینکارو میکنم.

شاورما یه غذای عربیه. بنظرم خوشمزه ست تو پست بعدی دستور تهیه شو میذارم.  خیلی آسونه.



۰۴ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۴۹ قصه عشق ما
وای پرنسس خیلی خندم میگیره اشپزی رو اصلا دوست نداری.البته کارمندی و پشت میز نشینی خسته کنندست خب حقم داری
دستپخت منو بخوری عاشقم میشی خخخخ البته فک کنم گفته بودی دستپختت خوبه دستپخت مامانت تعریف نداره اگه اشتباه نکنم با یکی دیگه از بچه ها خخخخ 
چند کیلیویی که همیشه دغدغه خوشتیپ موندنو داری.... من این سری دیدم لپم تپلی شده وزن کردم دیدم شدم شصت کیلو...... جالبه با تعجب به همسر گفتم وای اینقدر شدم میگه خوبه دیگه!!!!! 
شرایطشو داری برو مسافرت حالشو ببر.دو روز اخر بیا خونه استراحت ولله
پاسخ:

واقعا حوصله آشپزی رو ندارم. دستپختت خوبه؟؟؟ آفرین از خانمهای هنرمند خوشم می یاد. منم دستپختم خوبه ولی حال ندارم پای گاز وایستم. من 57 کیلو هستم قدم هم 160 اگه 55 کیلو بشم خیلی خوب میشم.

مسافرت؟ نمیدونم  شاید هم رفتیم. ولی دلم استراحت مطلق میخواد بدون مزاحمت اقوام.

من پیاده روی هامو تا شب قبل از تولد دمخترم ادامه دادم. البته الانم اگه فرصت گیر بیارم خیلی دوست دارم ولی با یه بچه دو ماهه که وابستگی 100درصد به شیر مادر داره یه مقدار سخت شده!

منم پیاده روی دووووست :-)

پاسخ:
آفرین به این اراده. ایشالا دخملی هم بزرگ میشه با هم میرین پیاده روی. خیلی حال میده آدم با بچه اش بره پیاده روی. خود بچه ها هم خیلی دوست دارن.
راستی پرنسس یه پست در مورد سفرتون گذاشته بودی من میخواستم در مورد هزینه ها اطلاعت کسب کنم دیدم پاک کردی. اگه اشکال نداره تو جواب همین کامنت به صورت تیتروار در مورد هزینه ها + تعداد شب + هزینه ی گشت و گذار و غذاها و... رو بهم بگی ممنون میشم. کلا دو نفری چقدر هزینه داشت براتون (به غیر از سوغاتی ها و خریداتون)
پاسخ:
خب ما 11 شهریور رفتیم 18 شهریور هم برگشتیم. هزینه رفت و برگشت و هتل نفری 4 میلیون بود البته هتل 4 ستاره. یعنی دوتایی شد 8 میلیون. خورد و خوراک اونجا خیلی گرون نبود. ولی خرید پوشاک و ... به صرفه نبود. ما چند عدد وسیله خریدیم روی هم شد 2 میلیون. حدود یه میلیون هم خورد و خوراک و هزینه رفت و آمد داخل شهری و سوغاتیها شد. کلا هزینه اون سفر 11 میلیون شد عزیزم.
ممنون عزیزم. یه سوال دیگه! شما جاهای دیدنی رو با تور رفتین یا خودتون جدا از لیدر رفتین؟
پاسخ:

خواهش میکنم. هم با تور میرفتیم هم با دوستان جدیدمون. خیلی کم تو هتل بودیم. همش تو خیابونها و رستورانها و مراکز خرید پلاس بودیم. ولی اگه میخواین برین اواسط تابستون برین. ما که شهریور رفتیم هوا سرد بود. لباسهای زمستونه می پوشیدیم.

سلام شاورما خانوم :) چطوری

اسمش شبیه پودر رختشوییه

خیر از هیکلت نبینی ایشالااااااااااااااااااااااا :)

اوفففففف عیییییییید همینجوریشم اگه از مهمونداریام بنویسم تبخال میزنین حالا چ برسه به عید درکت میکنم.حیف ک پول ندارم و از سفر هم بیزارم

شما ک تهران خونه دارین برین چن روز اونجا البته اگه شوهر همکاری کنه ک اگه لنگه علی باشه فقط میخاد بزنه تو پرت

پاسخ:

سلام بر شمیم بانوی عزیز. چه عجب چشممون به جمال اسم زیبای شما روشن شد.

من خوبم تو چطوری؟ خوب که نیستم . مریضم. سرما خوردم اساسی.

بابا من هنوز نزاییدم. مطمئن باش بعد از امر خطیر زایمان هیکل زیبام به فاک عظما میره. یحتمل.

تهران؟ اتفاقا پیشنهادشو به همسر مهربانم دادم. میدونی جواب چی بود؟

مگه من چیزخلم؟؟ برم  تک و تنها بشینم تو خونه که چی بشه؟ عید همدیگه رو نبینیم پس کی ببینیم؟

خوبه هفته ای هفت روز همدیگه رو میبینن مبادا دلتنگ هم بشن. به قول خودت ایییییییششششششششششششششش

از الان دارم زره پولادین آماده میکنم که بپوشم جهت سرویس دهی به مهمانهای وقت و  بی وقت حاج همسر.

یه چیز جالب بگم. پدر شوهر و مادر شوهر خواهر همسر (چه ارتباطی به من دارن نمیفهمم.) قراره تشریف فرما بشن خونه ما. از اونجاییمه محل زندگیشون کرجه  بعبارتی قراره حسابی لنگر بندازن. پدر و مادر همسر خواهر شوهر من به من چه ربطی دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میخوان پلاس بشن که چی بشه؟؟؟؟ حمال مفت گیر آوردن بخدا.

زیاد نق زدم عزیزم؟؟؟ آخه میدونی یه همدرد پیدا کردم گفتم یخورده درد و دل کنم.

سلام پرنسس جانم 
مرسی که با کامنتت وبلاگمو منور کردی ؛) 
هر روز یه سر میزنم بهت آپ کرده باشی میخونم نوشته هاتو دوس دارم  یه جورایی نوشته هات مث شمیم ِ بی سانسور و باحال :)))) 
یه اصطلاحی دارم من که دل به دل لوله کشیه اینکه همو خاموش می خونیم یعنی همین خخخخخ
پاسخ:
مرسی آیلین جون که بهم سر میزنی. من اکثرا خاموشم چون یه ذره گشادیم می یاد کامنت بدم. ولی تو دیگه چرا؟؟؟ شما که با حوصله ای . کدبانویی. سبزی ریز میکنی. شما چرا خاموشی آخه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی