ناگفته های پنهان زندگی

آخرین مطالب

مسابقه

شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۵۳ ق.ظ

جالبه هر زمانی من تصمیم میگیرم مطلب بنویسم همه همکارا یهویی شروع میکنن با من حرف زدن.

تا یه دقیقه قبلش اتاق سکوت مطلقه.

این روزا خیلی سرم شلوغه. آخر ساله. همه کارها رو باید تند تند انجام بدیم.

چقدر اتفاقهای مختلف افتاد تو این دی ماه کذایی.

برای اتفاق پ. ل. ا. س. کو خیلی ناراحت شدم. فاجعه بزرگی بود. هم مالی هم جانی.

واقعا آدم از یک دقیقه بعدش خبر نداره. تصاویری که این روزها تو شبکه های اجتماعی پخش میشه خیلی ناراحت کننده ست.

این آخر هفته برای اولین بار بعد از مدتها مهمان نداشتم و یکمی استراحت کردم. احساس کردم تونستم خستگیمو برطرف کنم.

البته هیچ کار دیگه ای نکردم. نه خونه رو تمیز کردم نه غذایی درست کردم. همه چی رو حاضری خوردیم. به خودم مرخصی داده بودم.

در مورد هنرجوهای عزیز شبکه اجنبی هم بگم که واقعا سورپرایزم کردن. تو مراحل اولیه آزمون بنظر میرسید خیلی مبتدی ان.

ولی تو اجراهای زنده بنظرم خیلی حرفه ای اجرا کردن. (بیشترشون)

از نظر من مریم و هانا و یاشار ضعیف هستن. که هانا حذف شد. مریم هم اجراهاش خیلی ناپخته ست.

راستی لباساشون چرا اینجوری بود؟ اصلا طراحی لباساشونو دوست نداشتم.

هانارو چرا بسته بودن؟؟؟؟؟؟؟ خیلی بیریخت بود.

البته شب دوم یعنی شب اعلام نتایج لباسا بهتر بود.

یه مسئله ای که بنظرم خیلی مشکوک اومد عدم حضور آرش (رپر) همراه نیکیتا بود. عجیب نبود؟؟؟؟

چرا نیکیتا بصورت solo اجرا کرد؟؟؟؟ داش آرشمون کجا بود؟

من و همسر دیشب راجب این قضیه به توافق رسیدیم که احتمالا آرش نسبت به نیکیتا یه سری حرکات ناشایست انجام داد که منجر به جدل مابین اونها شد و سپس از برنامه انداختنش بیرون.

این تحلیل ما بود.

اگه دقت کنین بابک هم اصلا سرحال نبود. بنظر ناراحت و عصبی می یومد. ما به همین قضیه ربطش دادیم.

آخه مگه میشه؟ اینها با هم یه گروه بودن و قرار بود گروهی  اجرا کنن. عجیبه ها.

چند عدد مناقصه دارم که باید سریعتر سر و سامونشون بدم. فعلا باید برم. ولی زودی برمیگردم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۲
پرنسس معتمد

نظرات  (۱)

چه عجب پرنسس نازنین.دلمون برات تنگ شده بود
پاسخ:
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی کسی هم هست دلتنگ ما بشه؟؟؟؟؟ چقدر ذوق کردم. مرسی قریبا جان. سعی میکنم از این به بعد بیشتر در خدمت علاقه مندان باشم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی