ناگفته های پنهان زندگی

آخرین مطالب

تحقق بخشیدن

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۷ ق.ظ

امروز 5 مهر. تا الان رو حرفم بودم و هر روز حداقل نیم ساعت پیاده روی کردم.

روزاول مهر یکساعت و نیم پیاده روی کردم.

خیلی از خودم راضیم.

امروز بعد از اداره باید برم آرایشگاه موهامو رنگ کنم.

پنج شنبه همین هفته ما 4 تا مراسم دعوتیم

دو عدد عروسی یک عدد تولد و یک عدد سور قبولی دانشگاه.

کدوم رو قراره بریم؟

فعلا خودم هم نمیدونم.

هر کدوم رو بخوایم بریم باید به هر حال دست به جیب بشیم و هدیه بخریم.

خودم ترجیح میدم کدوم رو بریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راستشو بگم؟

هیچکدوم. دلم میخواد استراحت کنم برم پیاده روی. یه سری کارهای عقبمونده رو انجام بدم یه سری خریدهامو انجام بدم.

بازم برم پیاده روی.

دلم میخواد 5 شنبه رو اینجوری بگذرونم نه اونجوری.

حالا ببینیم همسر محترم چه نظری دارن. مطمئنم با نظر من موافق نیست.

این روزا هر شب زود میخوابم حدود 10 شب میخوابم.

ولی بازم صبحها سخت بیدار میشم. چرا آخه ؟؟؟؟؟؟؟؟

این دیگه چه جورشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تصمیم داشتم صبحها هم زود بیدار شم پیاده برم اداره. من حتی از اول مهر یه روزم به موقع نرفتم اداره. همش تاخیر دارم.

سیستم بدنم چرا نمیفهمه که الان باید بتونه راحت بیدار شه.

چرا انقده خنگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۵
پرنسس معتمد

نظرات  (۲)

منم به جز یه روز بقیه روزا دارم میرم پیاده روی! منم از شنبه که مدرسه ها باز شدن و خیابونا شلوغو پر ترافیک شدن هر روز دارم تاخیر میخورم! خوش به حالت شبا ساعت 10 میخوابی! زود خوابیدن برای من شده یه آرزوی دور و دست نیافتنی! خیلی خیلی زود بخوابم ساعت 12س! هر روز صبح با خودم تصمیم میگیرم که امشب دیگه زود میخوابم ولی دریغ از یه بار تحقق این آرزوماشاالله چه 5شنبه شلوغی داری! هر کدوم از مجالس که فکر میکنی بیشتر بهت خوش میکذره اونو برید
پاسخ:

آفرین یار و همراه با اراده. همین جوری ادامه بده. تاخیری خوردن دیگه برای ما عادت شده. ولی از فردا میخوام زودتر بیدار شم.

منم تازه تونستم یه جوری ردیف کنم که زود بخوابم. تا همین چند روز پیش برای منم آرزوی دوردستی بود.

راستش حوصله هیچکدوم از مراسمها رو ندارم. ولی مجبورم یکی رو انتخاب کنم دیگه.

۰۹ مهر ۹۵ ، ۱۵:۰۸ هناسه سرد
هوا خوب باشه..فکر راحت باشه...لذت بخش تر از پیاده روی نیست
پایار باشید
پاسخ:
واقعا باهاتون موافقم. پیاده روی تو هوای آزاد خیلی عالیه. ولی روی تردمیل نه. اصلا خوب نیست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی