ناگفته های پنهان زندگی

آخرین مطالب

ورزش

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۱۷ ق.ظ

من چرا اینقدر بی اراده ام آخه؟ چرا اینقده تنبلم آخه؟ چرا رو حرف خودم نمی ایستم آخه؟

دیگه یه پیاده روی ساده روزانه اونم از راه اداره اونم به مدت 20 دقیقه واقعا چیزی نیست که بخوام ازش شونه خالی کنم.

از همین امروز تصمیم راسخ گرفتم همه روزه حداقل نیم ساعت پیاده روی داشته باشم. خدارو شکر هوا هم خوب شده. دیگه از گرمای وحشتناک و رطوبت بیش از حد خبری نیست به سلامتی.

دیگه میشه از گشادی در اومد و یه خورده هیکل را جنباند.

من اگه بتونم صبحها هم یه ربعی قبل از اداره پیاده روی کنم دیگه حل میشه مسئله.

از اول مهر چون ساعت تغییر میکنه احتمالا صبحها بیدار شدن راحتتر میشه. باید برای یه بار هم شده توزندگیم اراده امو حداقل به خودم ثابت کنم.

منتمام ماه مهر رو میخوام روزی نیم ساعت پیاده روی کنم. ببینم میتونم رو حرف خودم باستم یا نه.

راستی کسی هست که بخواد با من همراهی کنه؟؟؟ هر جا که هستین موافقین تمام ماه مهر رو روزی نیم ساعت پیاده روی کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۹
پرنسس معتمد

نظرات  (۴)

شدیدا موافقم! البته همین روزهای گرم تابستون (البته شبها) بعضی وقتا نیم ساعت پیاده روی داشتم. ولی منم شدیدا منتظر مهرماه هستم که ساعت ها جابجا بشه و لااقل مشکل کم خوابیم برطرف بشه و به برنامه ریزی هام برسم!

آقا من موافق!!!

پاسخ:
خب پس فعلا یه همراه پیدا کردم. بزن قدش. راستی تو با محموله ات می تونی عزیزم؟؟؟؟؟
اتفاقا با این محموله ای که من دارم واجبه پیاده روی! :))
پاسخ:
خب پس به سلامتی محموله ورزشکارت. :)) میریم تا خوش تیپ شیم.
من تا ابان سر کار مار نمی رم
یعنی باید تقسیم طرح ضریب کای تخصصی بشیم 
تا اون موقع بیکارم جاااانم 
راستی منم تو دلم نی نی دارم ولی خیلی کوچیکه فعلا 
پاسخ:

واااااااااااااااااایییییییییییییی راست میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اتفاقا همیشه برام سئوال بود که چرا نی نی نمی یاری.

خیلی خوشحال شدم. ایشالا صحیح و سالم بدنیاش بیاری.

خیلی مواظب کوچولومون باش.

از بیکاری هم نهایت لذت رو ببر. آخییییییییییییی مبارکه عزیزم.


منم اونروزا یه پا پیاده رو بودم واسه خودم:)))))
اما الان واااااقعا پاهام یاریم نمیکنند
ازکمربه پایین کاملا فلج شدم:(
یه هفته هست که99% اوقات تو خونه هستم وبیکار..:((
وگرنه حتما همراهیت میکردم
البته الانم اگه محکم واستوار باشم میتونم..
حالاببینم چی میشه...:))
پاسخ:

ای وای راست میگی؟

یعنی چی از کمر به پایین  ....

میدونم بیماریت چیه ولی فکر میکردم خوب شدی دیگه.

دیگه سر کار هم نمیری؟

نمیدونم پیاده روی برات ضرر داره یا مفیده. میخوای مشورت کن با پزشکت. یه وقت اذیت نشی عزیزم.

انشاء اله خوب میشی. مثبت فکر کن. خودت به پاهات انرژی بده. تو میتونی عزیزم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی