ناگفته های پنهان زندگی

آخرین مطالب

خلوت خانه

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۰۴ ب.ظ

دیروز از اداره که رفتم خونه سکوت و آرامش خونه منو گرفت. یاد قدیما افتادم زمانیکه تنهای تنها زندگی میکردم. زمانیکه در آرامش کامل بودم.

دیشب همسر دیر اود خونه حدود ساعت 10 شب اومد. و من چقدر از اون همه تنهایی و سکوت و آرامش لذت بردم.

همینطور که شب میشد و تاریک من چراغها رو روشن نمیکردم در سکوت و تاریکی خونه نشسته بودم و از اون لحظات کمیاب زندگی نهایت لذت رو بردم. یکمی هم تی وی دیدم. غذا درست کردن هم نداشتم.

یادم رفته بود تنهایی چه حس قشنگیه. نمیدونم چرا اکثریت مردم از تنهایی می نالن. چرا سعی نمیکنن از آرامش زندگیشون لذت ببرن؟

آدم بیشتر مواقع عمرش همدم و همنشین داره. شاید خیلیها تو زندگی هیچوقت نتونن تنها بودن رو تجربه کنن.

بنظرم خیلی بده. آدم باید حتما شده قبل از ازدواج تجربه اش کنه. حس بی نظیریه.

البته من بعد از یه سنی انزواطلب شدم و از تنهایی لذت میبردم. شاید همه کس نتونن از این شرایط لذت ببرن. ولی من واقعا دوسش دارم. رو تختم دراز کشیده بودم. تلگرام و اینستا چک میکردم. آهنگهای مورد علاقمو گوش میکردم سریالهای دلخواهمو میدیدم. نه به ظرفهای کثیف کار داشتم نه به چیزهای دیگر اطرافم.

فقط خودم بودم و خودم. دلم نمیخواست همسر زود بیاد خونه و نیومد. بعد از ساعت 10 اومد خونه.

خلاصه اینکه میشه از لحظات کوچیک و بی اهمیت زندگی هم لذت برد درصورتیکه دیدمونو عوض کنیم.

امشب  هم جلسه داره دیر می یاد. ولی امشب باید شام درست کنم ظرفا رو هم بشورم.

مهم نیست. اینکارها هم در تنهایی با آرامش انجام میشه.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۴
پرنسس معتمد

نظرات  (۸)

تنهایی اگه دائمی باشه خوب نیس. آدم دلش میپوسه! هر از چند گاهی خلوت کردن خوبه و نه برای همیشه تنها بودن
پاسخ:
آره خب باهات موافقم. ولی یادمه من از دوران تنهاییم خیلی راضی بودم. اون قدیما. نمیدونم شاید الان دیگه نتونم یه مدت طولانی تنها بمونم.
اره تنهایی یه حس خیلی بی نظیره،ولی وقتی بچه میاد خیییلی کم رنگ میشه
پاسخ:
دیگه بعد از بچه دار شدن زندگی آدمها خیلی عوض میشه بخصوص مادرها. آدم دیگه برای خودش زندگی نمیکنه. ولی شنیدم به هر حال حس قشنگیه. راستی بچه ها که مدرسه برن یکمی مادر وقت اضافه پیدا میکنه که به تنهاییش برسه عزیزم.
خداروشکر که ارامش داشتی 
البته همه اینا تا یه جایی قابل تحمل میشه بعدش ادم از تنهایی هم خسته میشه و ازار میبینه 
پاسخ:

احتمالا همینطوره. ولی باز هم بستگی به دید آدمها داره. میشناسم آدمهایی رو که از بس تو تنهایی و سکوت خونه بودن اصلا تحمل توجمع نشستن رو ندارن و سریع سردرد میگیرن. نمونه اش عمه همسر که جدا از شوهرش زندگی میکنه. و تا می یاد خانواده رو ببینه بعد از یکی دو روز سریع بار و بندیلو جمع میکنه و از شلوغی پناه میبره به تنهایی و خلوت خودش. من خودم یه مدت طولانی تنها بودم. هیچوقت احساس نکردم دارم اذیت میشم. برعکس روز به روز بیشتر از مردم فاصله میگرفتم و واقعا آرامش درونی داشتم. ولی شاید هم یه جور افسردگی بود. نمیدونم.

نه خیلی خیلی تنهایی هم خوب نیست 
همین متعادلش خوبه
اون وقت کی با شوهر دعوا کنه
حرص بده حرص بخوره؟😂😂😂😂💜
پاسخ:
حرص بده رو خیلی دوست داشتم. راست میگی ها. باید باشیم  زیاد بهشون خوش نگذره. اصلا هم خبیث نیستیم. حقشونه.
تنهایی غنیمتیه...برای همینه من ازش دل نمی کنم...
پایار باشید
پاسخ:

الان که تنهایید قدرش رو بدونید . ممکنه دیگه تو زندگیتون همچین شرایطی پیش نیاد.

ماندگار باشید.

منم عاشق تنهایی هستم
این روزا خیلی نفس،گیر شدند
حتی حوصله خودمم ندارم
خدانکنه یه بچه اطرافم بپلکه،دلم میخواد خفه اش کنم
انقد کم صبروتحمل شدم
دلم میخواد فقط خودم باشم ودنیای خودم...
پاسخ:

میفهمم چی میگی. من دقیقا همین شرایط رو قبلا تجربه کردم. بخصوص بچه ها بنظرم خیلی رو اعصاب بودن.

ولی یواش یواش بهتر میشی. اتفاقا الان فکر میکنم اون زمان بچه هایی که دور و برم بودن میتونستن حالمو بهتر کنن. وقتی وارد دنیاشون بشی می بینی هیچی تو این دنیا ارزش غصه خوردن نداره.

شاید همین بچه ها یه نشانه ای باشن برای اینکه زیاد به خودت سخت نگیری.

منم از 16 سالگی همیشه تنها بودم. تنهایی رو خیلی دوست دارم. باهیچی عوضش نمیکنم. 
پاسخ:
چرا از 16 سالگی تنها بودی عزیزم؟؟ منم تنهایی رو دوست دارم. الان چند سالته؟
خب خواهرم شهر دیگه دانشجو بود،بعدشم که اومد همش درس و کار. مامان و بابامم که همیشه باهم بودن. منم تو اتاقم تنها. الانم که ازدواج کردم شوهرم شغلش آزاده و تنهام. کلا تو سکوت و تنهایی.اینگونه شده که تنهام همیشه. الانم 30 سالمه. 
پاسخ:

درواقع تنهای تنها نبودی ولی دور و برت خلوت بوده همیشه. آدم به این سبک  زندگی خیلی زود عادت میکنه و خیلی هم زود باهاش انس میگیره.

امیدورام هرجا هستی خوشبخت باشی عزیزم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی